۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
مراقب باشید کلیکرها نات کوین های خود را گران تر به شما نفروشند!
تحلیل نات کوین NOT

مراقب باشید کلیکرها نات کوین های خود را گران تر به شما نفروشند!

ارز دیجیتال نات کوین با نماد not یک شت کوین کلیکی میباشد که از طریق تبلیغات تلگرام، جذب کاربر و هدایت نقدینگی به سمت اکوسیستم تان کوین، دروازه مارکت را به روی بازی های tap to earn باز کرد.

هادی بهرامی؛ بازار: چند ماه گذشته برخی از افراد با کلیک کردن و انجام برخی تسک ها در یک بازی تلگرامی توانستند صاحب چند صد هزار و یا حتی میلیون سکه نات کوین شوند که با لیست شدن در اکثر صرافی ها پول خوبی به جیب زدند. نات کوین بر بستر شبکه تان کوین، بلاکچین تحت حمایت بنیاد تلگرام راه اندازی شد و با تبلیغات عظیم از طریق بازی کردن توانست سرمایه و کاربران زیادی را جذب کند و با لیست شدن در صرافی های مختلف قابل خرید و فروش شود. در ادامه تحلیلگر و نویسنده این بلاگ از خبرگزاری بازار قصد دارد برخی نکات تجربی و هشدار های لازم را به خریداران نات کوین در قیمت های فعلی گوشزد کند.

طی این سالها فعالیت و مطالعه به تحلیلگر اثبات شده که تنها هدف از راه اندازی میم کوین و شت کوین ها جذب نقدینگی برای اکوسیستم و یا پر کردن خزانه تیم توسعه دهنده میباشد. نقدینگی قفل شده اکوسیستم TON بعد از راه اندازی و رویداد لیستینگ نات کوین از ۲۶۷ میلیون دلار به ۴۲۵ میلیون دلار رسیده که تاثیر این میزان تبلیغات و جذب کاربر کاملا مشهود است. دقیقا مشابهش اکوسیستم سولانا است که در اوج کاپیتولاسیون مارکت کریپتو شاخص نقدینگی قفل شده اش از ۹ میلیارد دلار رسیده بود به ۲۲۲ میلیون دلار و وضعیت بدی داشت؛ اما با هوشیاری و برنامه استراتژیک تیم توسعه دهنده بعد از راه اندازی و قرارداد اسمارت کانترکت با میم کوین بنک و پامپ بزرگ چند زیر مجموعه دیگر توانست جیب خزانه را حسابی پر کرده و نقدینگی را هم به ۴.۸ میلیارد دلار برساند!

پس در نتیجه، نات کوین و خیلی های دیگر که کلیکی هستند، صرفا با هدف جذب نقدینگی و تبلیغات برای اکوسیستم راه اندازی میشوند؛ به خاطر همین اگر فکر میکنید نهنگ ها، کمپانی ها و تیم توسعه دهنده به فکر پولدار کردن شماست سخت در اشتباه هستید و به یاد داشته باشید حتی در پیش فروش هایی که با احراز هویت سخت گیرانه، قیمت پایین و چارچوب استاندارد ارز دیجیتال دریافت میکنید و یا حتی از طریق رترودراپ ها تسک های رایگان جهت دریافت سکه انجام میدهید، تیم توسعه دهنده آن پروژه به فکر پر کردن جیب خزانه و تامین مالی است نه پولدار کردن شما!

چون ارز دیجیتال نات کوین به تازگی در صرافی ها لیست شده و قابل خرید و فروش است، نمیتوان تکنیکال نمودار آن را بررسی کرد؛ زیرا اعتبار زیادی ندارد ولی حواستان باشد که شاخص NVT نات کوین هم با محاسباتی که داشتیم نسبت به قبل افت زیادی را تجربه کرده و تراکنش های درون شبکه ای هم بالا میباشد که امکان دارد منجر به فشار فروش و سیو سود سرمایه گذاران بشود؛ پس بهتر است در خرید ها احتیاط کنیم.

مراقب باشید کلیکرهای نات کوین های خود را گران تر به شما نفروشند!

کد خبر: ۲۹۰٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha