۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
ایرپاد چی بخرم؟

ایرپاد چی بخرم؟

خرید ایرپاد همیشه یک چالش بزرگ برای علاقمندان آن بوده است. مخصوصاً اگر علاقه زیادی به آهنگ گوش دادن داشته باشید باید در این خرید حساس عمل کنید و سراغ هر محصولی نروید.

به گزارش بازار، خرید ایرپاد همیشه یک چالش بزرگ برای علاقمندان آن بوده است. مخصوصاً اگر علاقه زیادی به آهنگ گوش دادن داشته باشید باید در این خرید حساس عمل کنید و سراغ هر محصولی نروید. در واقع هنگام خرید ایرپاد باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید و بر اساس چندین پارامتر نیاز خودتان را برطرف نمایید. 

ایرپادهای گوناگونی در بازار وجود دارند و تقریباً اکثر برندهای مهم تلفن همراه مثل اپل و سامسونگ در زمینه طراحی و تولید ایرپاد فعالیت دارند. با این حال در خرید محصولات آنها همیشه چندین چالش پیش روی شما وجود دارد که باید آنها را در ذهن خودتان برطرف سازید. برای اینکه راحت‌تر بتوانید ایرپاد مورد نظرتان را در بازار پیدا کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید نکات مختلفی را با هم بررسی خواهیم نمود.

هنگام خرید ایرپاد چه پارامترهایی را مد نظر قرار دهیم؟

اگر می‌خواهید بهترین ایرپاد بازار را خریداری کنید، باید چند پارامتر مهم را مد نظر قرار دهید. در واقع باید انتظار خودتان از یک ایرپاد را مشخص کرده و سپس بر اساس پارامترهایی که بیان خواهیم کرد محصول مورد نیاز خودتان را تهیه نمایید. با توجه به تنوعی که در میان ایرپادهای موجود در بازار دیده می‌شود مطمئن باشید بر اساس سلیقه شخصی می‌توانید یک گزینه مناسب انتخاب کنید. فقط روی پارامترهایی که در ادامه بررسی می‌کنیم متمرکز شوید و براساس آنها خرید خودتان را انجام دهید.

جنس بدنه

اولین چیزی که هنگام خرید ایرپاد لازم است به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه می‌باشد. شما باید دنبال ایرپادی باشید که کیفیت جنس بدنه آن مناسب باشد. اگر دوست دارید ایرپاد شما همیشه تمیز باشد، سراغ بدنه مات بروید اما اگر روی این موضوع حساسیتی ندارید بدنه شفاف می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بدنه مات و برخی دیگر شفاف دارند. به این نکته هم دقت داشته باشید که بهترین جنس بدنه هم آسیب‌پذیر خواهد بود و برای مراقبت از آن حتماً محافظ و قاب خریداری کنید.

خروجی صدا

هیچ چیزی مانند صدای با کیفیت و لذت بخش در یک ایرپاد اهمیت ندارد. طبیعتاً وقتی به این فکر می‌کنید که ایرپاد چی بخرم روی کیفیت صدا به شدت حساس هستید. اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت زیادی دارد سراغ محصولاتی بروید که قطر درایور آنها بالا باشد. همچنین باید روی دیافراگم ایرپاد هم حساسیت داشته باشید و سعی کنید محصولاتی را بخرید که دیافراگم خوبی داشته باشند. اگر قبل از خرید ایرپاد با یک کارشناس مشورت کنید قطعاً در مورد کیفیت صدا اطلاعات دقیق‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشخصات فنی ایرپاد

هر ایرپادی را که برای خرید انتخاب کنید روی جعبه آن مشخصاتی درج شده است. هنگام خرید محصول باید این مشخصات را به طور دقیق بررسی کرده و بهترین آنها را برگزینید. از جمله مشخصات موجود بر روی جعبه ایرپاد می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  1. نسخه بلوتوث: حتماً این موضوع را روی جعبه بررسی کنید که کدام نسخه از بلوتوث بر روی ایرپاد نصب شده و امکان اتصال به آن را دارید. هرچه ورژن بلوتوث بالاتر باشد احتمالاً سریعتر با تلفن همراه مچ می‌شود و می‌توانید از آن بهره ببرید.
  2. درایور: قبلا گفتیم که بررسی قطر درایور برای کیفیت سنجی صدا اهمیت زیادی دارد. طبیعتاً هنگام خرید باید اطلاعات مربوط به آن را از روی جعبه با دقت مطالعه کنید. سعی کنید درایورهایی را خریداری نمایید که قطر مناسبی داشته باشند و صدا را با کیفیت استاندارد به شما منتقل کنند.
  3. باتری: مورد بعدی که هنگام خرید ایرپاد باید به آن دقت داشته باشید ظرفیت باتری آن است. پیشنهاد می‌کنیم سراغ ایرپادهایی بروید که ظرفیت باتری آنها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ برای کیس‌های کوچک و برای کیس‌های بزرگ ۵۰۰ به بالا باشد.
  4. فرکانس: هنگام خرید ایرپاد حتماً روی فرکانس خروجی آن فوکوس کنید و گزینه‌هایی را انتخاب نمایید که از این نظر شرایط بهتری داشته باشد. محدوده دسیبل درج شده بر روی جعبه خرید ایرپاد مشخص کننده قدرت فرکانس پخش کننده است.

طراحی ایرپاد

در خرید ایرپاد از نظر طراحی شاید هر کس سلیقه و علاقه خود را بیشتر مد نظر قرار دهد. با این حال روی یک نکته فنی هم برای انتخاب طرح مورد نظر خودتان دقت نمایید. سراغ ایرپادهایی بروید که با گوش شما هماهنگی بیشتری داشته باشند و به راحتی در جای خود قرار گیرند. به همین دلیل نمی‌توانیم از نظر طراحی بگوییم فقط گوشی‌های بدون سیلیکون یا با سیلیکون گزینه‌های بهتری هستند. معمولا خریداران مختلف در مورد این پارامتر گزینه‌های متنوع‌تری را پیشنهاد می‌کنند و تقریباً می‌شود گفت همه چیز به خودتان وابسته است. 

پشتیبانی ایرپاد

ترجیحاً سراغ ایرپادهایی بروید که از سبک‌های گوناگون موسیقی پشتیبانی داشته باشند. هر کدام از سبک‌های موسیقی بیس متفاوتی دارند و ممکن است ایرپادی که شما می‌خرید از همه آنها پشتیبانی نکند. برای اینکه نسبت به این موضوع اطمینان حاصل نمایید توصیه می‌کنیم هنگام خرید محصول با اجازه فروشنده آن را تست کنید. یعنی چند آهنگ با بیس‌های مختلف انتخاب کرده و آنها را در ایرپاد پخش کنید. اگر نسبت به صدای خروجی تمام سبک‌های موسیقی رضایت داشتید آنگاه خرید ایرپاد برای شما ایده‌آل خواهد بود.

هماهنگی با گوشی 

قطعاً ایرپادی که خریداری می‌کنید با تلفن همراه شما باید همخوانی داشته باشد. اگر ایرپاد و گوشی نتوانند به هم وصل شوند نمی‌توانید از آن بهره‌ای ببرید. ضمناً هنگام خرید ایرپاد حتماً روی این موضوع که قدرت مکالمه خوبی داشته باشد حساس شوید. قرار نیست ایرپاد فقط برای گوش دادن موسیقی مورد استفاده قرار گیرد و یکی از وظایف مهم آن ایجاد ارتباط در هنگام تماس‌های شما با دیگران می‌باشد. 

قیمت ایرپاد

مهمترین فاکتورهنگام خرید، قیمت ایرپاد است. طبیعتاً بسیاری از ایرپادهای درجه یک موجود در بازار قیمت بالایی دارند و شاید خرید آنها برای شما صرفه اقتصادی نداشته باشد. از طرفی برای خرید ایرپاد قرار نیست بیش از بودجه خودتان هزینه کنید و نباید فشار اقتصادی بابت این موضوع به خودتان وارد آورید. اگر مشاهده نمودید ایرپادهای اصلی متعلق به برند مورد نظرتان یقمت بسیار بالایی دارند می‌توانید سراغ ایرپادهای طرح اصل یا ایرپادهای برندهای دیگر بروید. به جای اپل یا سامسونگ می‌توانید از محصولات شرکت‌هایی مثل مانستر یا رسی و... استفاده نمایید. کیفیت محصولات این برندها هم در سطح خوبی قرار دارد و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه‌تر هستند. در کل روش‌های گوناگونی وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید هزینه خرید ایرپاد را برای خودتان تا حد امکان کاهش دهید.

ایرپاد چی بخرم

ایرپادهای کدام برند را خریداری کنیم؟

در بخش‌های قبلی سعی کردیم بیان کنیم که پارامترهای اساسی در خرید ایرپاد چیست و به چه نکاتی باید توجه کرد. اکنون می‌خواهیم برخی از برندهای مطرح ایرپاد را خدمت شما معرفی کنیم و محصولات آنها را بررسی نماییم. 

اپل

بدون شک معروف‌ترین برند تولید کننده ایرپاد در جهان، اپل است. ایرپادهای اپل ۶۰ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارند و تقریباً تمامی کاربران آنها از امکاناتی که این برند در اختیارشان قرار می‌دهد رضایت داشته‌اند. اگر توانایی خرید محصولات اپل را دارید در استفاده از آنها شک و تردید به دل خود راه ندهید. خرید ایرپاد پرو، خرید ایرپاد پرو ۲، خرید ایرپاد ۳ و... از جمله گزینه‌هایی هستند که پیش روی شما وجود دارند.

قطعاً قبل از خرید آنها باید لیست قیمت ایرپاد اپل را بررسی کرده و در صورتی که توانایی خرید این محصولات را دارید سراغ آنها بروید. طبیعتاً هر کدام از انواع قیمت ایرپاد پرو، قیمت ایرپاد ۲، قیمت ایرپاد پرو ۲، قیمت ایرپاد ۳، قیمت ایرپاد دو و... با هم متفاوت هستند. همچنین باید در نظر داشته باشید که قیمت ایرپاد پرو اصل معمولاً بسیار زیاد است و شاید به جای خرید ایرپاد پرو اصل بهتر باشد سراغ ایرپاد طرح اپل بروید.

سامسونگ

بزرگترین رقیب اپل در جهان برای فروش ایرپاد در حال حاضر سامسونگ است. بسیاری از محصولات سامسونگ با نام گلکسی شناخته می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را به خوبی در بازار پیدا کنید. با وجود آنکه انواع ایرپاد سامسونگ طرح جذابی دارند و از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند اما قیمت ایرپاد سامسونگ نسبت به محصولات اپل پایین‌تر است. اگر دارای گوشی اندرویدی هستید قطعاً گوشی‌های سامسونگ برای اتصال گزینه بهتری نسبت به محصولات اپل خواهند بود. ایرپادهای این برند در برابر آب مقاومت خوبی دارند و از عمر باتری نسبتاً مناسبی برخوردار می‌باشند. 

شیائومی

دیگر برند مطرح بازار که می‌توانید برای خرید ایرپاد سراغ آن بروید شیائومی است. ایرپاد شیائومی مقایسه با محصولات سامسونگ و اپل مقرون به صرفه‌تر می‌باشد اما کیفیت آن در حد استاندارد است. قیمت ایرپاد شیائومی سبب شده تا بسیاری از مردم حسرت نداشتن ایرپاد را نداشته باشند. محصولات این برند خیلی سریع شارژ می‌شوند، وزن سبکی دارند، طراحی آنها مینیمال است و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. 

سایر برندها

سه برند اپل، سامسونگ و شیائومی تولید کنندگان برتر ایرپاد در جهان هستند که خدمتتان معرفی کردیم. علاوه بر این سه برند کمپانی‌های دیگری هم هستند که در زمینه تولید ایرپاد فعالیت دارند. از جمله دیگر محصولات موجود در بازار می‌توانیم به ایرپاد لنوو، ایرپاد جی بی ال، ایرپاد کیو سی وای، ایرپاد مانستر، ایرپاد رسی و... اشاره نماییم. محصولات این برندها معمولاً کیفیت خوبی دارند و از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار می‌باشند. 

بهترین ایرپاد گیمینگ کدام است؟

برخی از کاربران به دنبال خرید بهترین ایرپاد گیمینگ هستند. در خرید این محصولات باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید. اول از همه باید محصولی را انتخاب کنید که طراحی جذابی داشته باشد. ایرپادی که برای گیمینگ می‌خرید باید حداقل تاخیر را داشته باشد و صدا را به موقع منتقل کند. بسیاری از بازی‌های آنلاین جهان به صورت مکالمه‌ای هستند و در آنها باید با دیگران صحبت کنید. بر همین اساس سعی کنید ایرپادهایی را انتخاب نمایید که میکروفون قوی داشته باشند و قابلیت حذف نویز هم در آنها فعال باشد. 

ایرپاد زیر یک میلیون چگونه بخریم؟

یکی دیگر از دغدغه‌های رایج خریداران آن است که ایرپاد زیر یک میلیون تهیه نمایند. نگران نباشید ایرپادهای گوناگونی در بازار وجود دارند که قیمت آنها بعضاً در محدوده ۵۰۰ هزار تومان است و اصلاً به یک میلیون تومان هم نمی‌رسند. پس امکان خرید ایرپاد ارزان برای شما همیشه وجود دارد. از جمله نمونه‌های ایرپاد تا یک میلیون که در بازار می‌توانید خریداری نمایید می‌توانیم به هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds ۳ lite، هدفون بلوتوثی شیائومی مدل redmi buds ۳ lite، هدفون بی سیم هایلو مدل GT۵، هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Basic ۲ و... اشاره نماییم. می‌توانید این محصولات را با قیمت بسیار پایین خریداری کرده و از آنها استفاده نمایید.

ایرپاد دخترانه چیست؟

احتمالاً با نام ایرپاد دخترانه آشنا هستید و چندین بار آن را از دیگران شنیده باشید. ایرپادهای دخترانه در واقع به محصولاتی گفته می‌شود که از نظر طراحی بیشتر متناسب با سلیقه دختران هستند. این محصولات از نظر ویژگی‌های فنی تفاوتی با دیگر ایرپادها ندارند و فقط طراحی آنها ویژه دختران است. اگر دغدغه این را دارید که حتماً ایرپاد دخترانه خریداری کنید، هنگام مراجعه به بازار از فروشنده بخواهید محصولاتی را در اختیار شما بگذارد که طرح دخترانه داشته باشند. 

معمولا ایرپادهای دخترانه طراحی‌های با رنگ روشن و فانتزی دارند. همچنین در میان محصولاتی که دختران ایران زمین انتخاب می‌کنند طرح‌های عروسکی هم محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. البته هیچ ایرادی ندارد که شما به عنوان یک دختر بخواهید طرح دیگری را انتخاب کنید و این محصولات صرفاً به عنوان ایرپاد دخترانه در بازار شهرت پیدا کرده‌اند. 

خرید آنلاین ایرپاد چگونه است؟

یکی از روش‌هایی که با کمک آن می‌توانید بهترین مدل‌های ایرپاد را خیلی سریع خریداری نمایید، خرید آنلاین است. برای این روش تنها کافی است آنلاین شاپ‌های معتبر موجود در بازار را پیدا کنید و محصول مورد نیاز خودتان را از آنها خریداری نمایید. در این روش می‌توانید ایرپاد قیمت مناسب و با کیفیت عالی انتخاب نمایید. البته اگر به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و درگیر کلاهبرداران مجازی نشوید. 

ضمناً در خرید آنلاین این فرصت را دارید که ایرپادهای گوناگون را با هم بررسی کرده و بهترین گزینه را خیلی سریع انتخاب نمایید. این در حالی است که اگر می‌خواستید به بازار مراجعه کنید و از فروشگاه‌ها ایرپاد بخرید احتمالاً برای این کار باید زمان زیادی صرف می‌کردید. در خرید از فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید از پشتیبانی آنها مشاوره بگیرید و بهترین گزینه را بر حسب نیاز خودتان انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه ویوگجت بزنید و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.

کد خبر: ۲۸۹٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی US ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      0 0
      من متوجه نشدم. ایرپاد گیمینگ دقیقا چه فرقی با ایرپادهای دیگه داره؟!