۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت

معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت

انتخاب شریک تجاری، شریک زندگی یا حتی دوست در زندگی، همواره چالش برانگیز است و برای رسیدن به نتیجه خوب علاوه بر صرف انرژی، نیاز به زمان دادن و بررسی های فراوان وجود دارد.

به گزارش بازار، اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار، سازمان یا برند شخصی هستید، احتمالا به افراد متخصص برای تبلیغات و معرفی برند، محصولات، کالا و خدمات خودتان به مخاطبین و بازار هدفی که به درستی شناسایی شده باشد؛ نیاز پیدا می‌کنید. اما از چه کسانی باید کمک بگیرید؟

آژانس های دیجیتال مارکتینگ و شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی، دقیقا همان‌ تیم‌های متخصصی هستند که با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر، خلاق و داده محور می‌توانند به بیش‌تر دیده شدن برند یا مجموعه شما کمک کنند.

شاید عمر اولین آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایران بیشتر از دو دهه نشده باشد. اما سالهایی که گذشت، تعداد زیادی از موسسات بازاریابی و آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران راه‌اندازی شده‌است و این روزها تعداد آن‌ها در حال افزایش است. همین موضوع باعث می‌شود شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار با این مشکل مواجه شوید که بهتر است با کدام شرکت یا آژانس همکاری کنید.

انتخاب شریک تجاری، شریک زندگی یا حتی دوست در زندگی، همواره چالش برانگیز است و برای رسیدن به نتیجه خوب علاوه بر صرف انرژی، نیاز به زمان دادن و بررسی های فراوان وجود دارد. انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای برای کسب و کار بخصوص زمانی که صحبت از بهترین ها باشد، نیز اگر پر اهمیت تر از این گزینش ها نباشد، قطعا کم اهمیت تر نیست.

برای همین موضوع امروز میخواهیم یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغاتی ایران که توانسته است برای بیش از یک دهه به خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغاتی بپردازد و بدون سر و صدا و حاشیه بیش از 100 ها پروژه و کمپین موفق را اجرا کند به شما معرفی نماییم. نام این آژانس دیجیتال مارکتینگ،آژانس تبلیغات و شرکت دیجیتال مارکتینگ و  خلاقیت وینت است که با بهره گیری از اساتید به نام دیجیتال مارکتینگ و برندسازی و تبلیغات در زمینه های آموزش و طراحی و اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت مینماید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت از بخش های متعددی تشکیل شده است

وینت استدیو :

طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و اجرای کمپین های تبلیغاتی و برندسازی را به عهده دارد که از بررسی رقبا، بررسی محصولات و جایگاه برند شما و شناسایی دغدغه مخاطبان و همراستا سازی آن با خواسته مخاطبان بازار هدف شما به طراحی سناریو و ساخت تیزرهای تبلیغاتی و اجرای کمپین های تبلیغاتی اقدام مینماید و بر اساس نوع رسانه ای که در کمپین ها باید مورد استفاده قرار گیرد، آن را آماده پخش و اجرا مینماید و با رسانه های تصویری مانند صدا و سیمای ایران عقد قرارداد مینماید

در وینت استدیو طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی شما بر بستر دیجیتال و رسانه های دیگر اجرا میگردد، متخصصان وینت استدیو در کنار شما قرار میگیرند تا شما با خیال راحت از طراحی و اجرا در کنار خلاقیت لذت ببرید و به اهداف سازمان‌تان دست یابید و در تمامی مراحل در کنار شما هستند و با بهترین قیمت و با بهترین شکل ممکنه عقد قرارداد با رسانه ها و سایر عوامل اجرایی، رابرای شما ممکن می‌سازند انواع کمپین های تبلیغاتی که در وینت استدیو اجرا میگردد به صورت زیر است:  

ساخت و پخش تیزرهای تبلیغاتی در رسانه های ملی و صدا وسیما بهترین تعرفه و کیفیت

ویدیو مارکتینگ

تبلیغات بین اپلیکیشنی

تبلیغات اینستاگرام پروموتور

انواع تبلیغات CPC  و کلیکی

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی با انواع اهداف برندسازی، بازاریابی و فروش

آژانس دیجیتال مارکتینگ وینت

وینت سئو:  

به صورت تخصصی و به عنوان یک شرکت سئو به انجام فعالیت تولید محتوا و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات سئو به شما عزیزان اقدام مینماید شما میتوانید با خیال راحت و با تجربه اساتید به نام این حوزه و انجام بیش از 100 پروژه سئوی موفق و بیش از هزاران کلمه کلیدی در بالاترین رتبه های موتورهای جستجو به وینت سئو اعتماد نمایید

آژانس دیجیتال و خلاقیت وینت

وینت آکادمی:

برگزاری بیش از 100 دوره دیجیتال مارکتینگ و برندسازی به صورت حضوری و همکاری با برترین موسسه‌های آموزشی کشور مانند مدیریت صنعتی تهران، دانشگاه علامه، گلرنگ و .... و اعتماد بیش از 5000 دانشجو این دوره ها ما را بر آن داشت تا برای شروع دوره های آنلاین نیز اقدام نماییم و از این به بعد محصولات آموزشی وینت در دوره های کاربردی دیجیتال مارکتینگ، هوش مصنوعی،  برنامه نویسی، سئو  و تولید محتوا و شبکه های اجتماعی در دسترس شما عزیزان است

دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ وینت

مشاوران وینت:

مشاوره و آموزش بیش از 100 بنگاه اقتصادی بزرگ و متوسط در زمینه های برند سازی و بازاریابی  و دیجیتال مارکتینگ به ما کمک مینماید با تجربه این دوره های آموزشی و این سالها بتوانیم ادعا نماییم که در راه ایجاد و یا اصلاح ساختارهای مورد نیاز سازمان شما در زمینه های تخصصی گروه وینت شما را یاری خواهیم رساند

امپریال برند:

طراحی و استراتژی و تدوین هویت برند و برند سازی و اجرای پروژه های برندسازی از استراتژی تا اجرا ی سیاست های برند مبتنی بر ارزشهای مشتریان و نام و نشان تجاری به امپریال برند کمک کرده است یکی از محبوب ترین آژانس های برندسازی باشد که شما می توانید به آن اعتماد نمایید. دانش و تجربه و خلاقیت یکی از مهمترین چاشنی های ما در راه برند سازی و ایجاد جایگاه بالاتر در ذهن و قلب مشتریان‌تان شماست. کمتر شرکتی را می توانید در زمینه برندسازی و تعریف استراتژی های برندینگ پیدا بکنید که هم علم و دانش و هم تجربه بالا و هم خلاقیت را کنار هم داشته باشد  و بتواند به شما در زمینه برندینگ دیجیتال و آفلاین کمک نماید. این لطف خداوند و اعتماد شما عزیزان بوده است که ما توانسته ایم به صورت اصولی به بسیاری از کسب و کارهای موفق امروز کمک نماییم

طراحی برند بوک و هویت برند امپریال برند

وینت دیزاین:

ما در وینت دیزاین به طراحی و اجرای پرتابل های تحت وب و تولید نرم افزارهای اختصاصی مورد نیاز سازمان شما میپردازیم و علاوه بر آن به باز طراحی و یا طراحی پلت فرم های دیجیتالی شما و طراحی وب سایت اقدام مینماییم. بیش از 200 پروژه طراحی وب سایت و پلت فرم های دیجیتالی ما گواه این ادعاست که هر کدام از آن ها را به صورت کاملا اختصاصی با رعایت قوانین برندینگ دیجیتال اجرا و ایجاد نموده‌ایم.

هدف آژانس تبلیغات دیجیتال وینت معرفی کسب و کارهای در حال رشد به فضای دیجیتال مارکتینگ و پروموت کردن محصولات جدید شرکت های توسعه یافته است.

کسب و کارها می توانند با استفاده از بازاریابی نتیجه گرا (پرفورمنس مارکتینگ) و هدف گیری مخاطب خاص، ورودی سایتشان را افزایش داده و جایگاه خود را در صفحات گوگل تضمین کنند.

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال وینت به شما کمک می‌کنیم تا در فضای پرتغییر و رقابتی دیجیتال مارکتینگ حضور برجسته‌تری داشته باشید. چه یک کسب‌وکار شناخته‌شده و قدیمی باشید و چه یک فروشگاه اینترنتی نوپا، تخصص ما در بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی فرصت دیده‌شدن در گوگل و بالا رفتن رتبه سایت را برایتان فراهم می‌کند.

بیصبرانه منتشر شما و دیدار شما هستیم تا بتوانیم هر آنچه میدانیم و میتوانیم را در راستای بهبود کسب و کار شما در دنیای دیجیتال انجام نماییم و به شما یاری رسانیم

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

اگر شما هم میخواهید بیشتر با ما آشنا شوید میتوانید با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار نمایید و ما با افتخار منتظر یاری رساندن به شما عزیزان هستیم:

شماره تماس های آژانس تبلیغاتی وینت:

۰۲۱-۹۱۶۹۳۶۷۰

۰۲۱-۲۲۰۵۷۳۵۸

آدرس وینت: تهران – خیابان ولیعصر- بالاتر از توانیر- جنب پل همت – ساختمان ژاکوب- طبقه سوم واحد ۳۰۱ و ۳۰۲

آدرس وب سایت: https://wintseo.com و https://impbrand.com

کد خبر: ۲۸۹٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha