۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یادگار شهید جمهور در بانک مسکن پیگیری می‌شود
مدیر شعب بانک مسکن خوزستان:

طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یادگار شهید جمهور در بانک مسکن پیگیری می‌شود

اهواز- عسکری، مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان از پیگیری طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های به یادگار مانده از دوران شهید جمهور از سوی کارکنان این بانک با قدرتی بیش از گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، یاور عسکری در همایش روسای شعب استان خوزستان با تسلیت شهادت آیت‌ الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، شهید جمهور را نمادی از مدیران تراز انقلاب دانست که با پیگیری، پشتکار در خدمت رسانی، ساده زیستی و خدمت به کشور نامی نیک از خود در اذهان مردم دنیا به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به اینکه به تبعیت از روحیه بی نظیر خدمتگذاری رئیس‌ جمهور فقید، ما مدیران و روسای شعب هم قسم می‌ شویم به عنوان عضوی از بدنه دولت لحظه‌ ای در خدمت رسانی به مردم درنگ نکنیم و حتی با قدرت بیش از سابق به وظایف خود در راستای تأمین سرپناه برای ملت ایران اقدام کنیم.

عسکری، نهضت ملی مسکن را یکی طرح های عمرانی ارزنده به یادگار از رئیس‌ جمهور شهید دانست و گفت: کارکنان بانک مسکن که بار اصلی تأمین مالی این طرح بزرگ عمرانی را در زمان شهید جمهور به بهترین شکل ممکن عملیاتی کردند و این اقدام آنان با تمجید آیت الله شهید رئیسی نیز همراه شد قول می‌ دهند با تمام قدرت و توان در راستای تحقق بخشیدن به این طرح بزرگ عمرانی دولت گام بردارند تا با خانه‌دار کردن خانواده ‌های فاقد مسکن، کام مردم را شیرین کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان با بیان اینکه راهبرد اصلی این بانک تبدیل شدن به بانک هوشمند است به موضوع ارتقای هوش بانکی اشاره کرد و گفت: بانک مسکن سفر تحول خود را برای بازتعریف مدل عملیاتی، افزایش تعامل با مشتریان و بهبود موقعیت در بازار آغاز کرده است و ظرف چندماه آتی آن را به نتیجه خواهد رساند.

وی ادامه داد: این تحول پیش‌ نگرانه که برای تطبیق با روندهای آینده بانکداری دیجیتال ضروری است، شامل بازنگری جامع شیوه‌ های سنتی، یکپارچه ‌سازی فناوری ‌های دیجیتالی پیشرفته با هدف حضور جدی در دنیای اقتصاد دیجیتال، و بازطراحی تجربه مشتری است.

عسکری به موضوع افزایش یکصد همتی سرمایه بانک مسکن اشاره کرد و گفت: این اقدام دستاوردی بی‌نظیر به شمار می‌ رود که با تلاش مدیران ارشد بانک مسکن و همراهی بسیار خوب هیأت دولت به ثمر نشسته است که می‌ تواند توان بانک مسکن در اعطای تسهیلات و خانه ‌دار کردن مردم را مضاعف کند.

وی تاکید کرد: همه این تلاش‌ ها و اقدامات با هدف خانه‌ دار شدن ملت شریف ایران اسلامی و با نیت الهی پیگیری می‌ شود و از نگاه بانکداری در صورت تحقق هر چه سریعتر افزایش سرمایه بانک مسکن، این بانک به سرعت به جایگاه اصلی خود در شبکه بانکی کشور دست خواهد یافت.

کد خبر: ۲۸۹٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha