۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
افرهای پرتخفیف بلیط تهران استانبول

افرهای پرتخفیف بلیط تهران استانبول

این روزها بازار خرید بلیط تهران استانبول گرم است و بسیاری از افراد این شهر زیبا در کشور ترکیه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

به گزارش بازار، این روزها بازار خرید بلیط تهران استانبول گرم است و بسیاری از افراد این شهر زیبا در کشور ترکیه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. شاید شما از نیز از آن دسته افرادی باشید که تصور کنید بلیط تهران استانبول بسیار گران قیمت است و هیچ گاه به فکر سفر به این کشور نباشید. باید بدانید که مانند بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی آفرهای ویژه‌ای برای پرواز تهران به استانبول نیز وجود دارد که می‌توانید با قیمتی بسیار کمتر از حالت معمول آن را خریداری کنید. بنابراین اگر شما نیز قصد دارید یک سفر ارزان قیمت به ترکیه داشته باشید، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

اطلاعات پرواز تهران استانبول

پیش از هر چیز لازم است اطلاعات کلی و مورد نیاز برای تهیه بلیط تهران استانبول را به دست آوریم تا سفری راحت و بدون دردسر را تجربه کنیم. فاصله هوایی بین دو شهر تهران و استانبول ۲۰۴۰ کیلومتر است که در حالت معمولا حدود سه تا چهار ساعت طول خواهد کشید. این زمان با توجه به عوامل مختلفی مانند شرایط آب وهوایی، توقف، تاخیر یا وجود نقص فنی می‌تواند بیشتر هم طول بکشد.

در حال حاضر پرواز مستقیم تهران به استانبول توسط ایرلاین‌های مختلف ایرانی و ترک مانند معراج، ماهان، ترکیش، پگاسوس، قشم ایر، آسمان و ایران ایر انجام می‌شود. این پروازها در تمامی روزهای هفته برگزار می‌شود تا شما بتوانید متناسب با برنامه‌های سفر خود بهترین پرواز را انتخاب کنید. در میان ایرلاین‌های معرفی شده محبوب‌ترین ایرلاین، ترکیش ایرلاین است که حدود ۴۲ درصد پروازهای بین دو شهر را به خود اختصاص داده است. همچنین در میان ایرلاین‌های معرفی شده معراج و آسمان مناسب‌ترین قیمت بلیط را دارند.

آفرهای پرتخفیف برای خرید بلیط تهران استانبول

آفرهای پرتخفیف برای خرید بلیط تهران استانبول

همانطور که در بخش مقدمه اشاره شد، گاهی اوقات شما می‌توانید بلیط تهران به استانبول را با قیمتی کمتر از قیمت واقعی خود خریداری کنید. در زمان‌های خاص ممکن است برخی شرکت‌های هواپیمایی و برخی ایرلاین‌های جشنواره‌های خاصی برگزار کرده و آفرهای ویژه‌ای بر روی قیمت بلیط‌های خود در نظر بگیرند. برای مثال ممکن است یک شهر هواپیمایی در سالگرد تاسیس خود بر روی همه یا برخی از پروازهای خود تخفیف در نظر بگیرد. همچنین ممکن است در زمان‌هایی که تعداد سفر و مسافران یک پرواز کاهش پیدا می‌کند، یک ایرلاین برای تشویق افراد آفرهای ویژه در نظر بگیرد. شما با اطلاع از این آفرها می‌توانید سفر رویایی خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

چطور از آفرها و تخفیفات مطلع شویم؟

برای اطلاع از آفرهای شرکت‌های هواپیمایی روش‌های مختلفی وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید در صفحات شبکه‌های مجازی ایرلاین‌های مختلف عضو شوید. با انجام این کار می‌توانید اخبار تازه مانند تخفیفات پروازها را مشاهده کنید. همچنین وب سایت برخی ایرلاین‌ها از شما ایمیل یا تلفن همراه درخواست می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا مایل هستید اخبار جدید برای شما به صورت ایمیل یا پیامک ارسال شود؟

در صورت موافقت شما می‌توانید از تخفیفات مختلف مطلع شوید. همچنین سایت‌های مختلفی به عنوان سایت‌های تخفیف وجود دارد که ممکن است اطلاعات پروازهای تخفیفی برخی ایرلاین‌ها در ان‌ها منتشر شود. شما همچنین می‌توانید در طریق سایت‌های مرتبط خدمات سفر و فروش بلیط مانند سایت علی بابا قیمت بلیط‌های مختلف را مشاهده کرده و در صورت ارائه تخفیف از آن مطلع شوید.

فرق بلیط تخفیفی با بلیط لحظه آخری چیست؟

فرق بلیط تخفیفی با بلیط لحظه آخری چیست؟

بلیط لحظه آخری مانند بلیط تخفیفی با قیمتی کمتر از قیمت اصلی ارائه می‌شود اما این دو بلیط با یکدیگر متفاوت هستند. همانطور که در بخش‌های بالاتر نیز اشاره شد، گاهی یک ایرلاین به مناسبت‌ها و دلایل مختلف بلیط‌های خود را با قیمت کمتر به فروش می‌رساند. زمان شما در این حالت برای تصمیم گیری سفر و خرید بلیط تهران استانبول یا هر مبدا و مقصد دیگر بیشتر است.

بلیط لحظه آخری مربوط به پروازهای چارتر است. در این حالت یک شرکت هواپیمایی همه یا بخشی از صندلی‌های یک پرواز را خریداری کرده و آن را چارتر کرده است. در صورتی که در چند ساعت پایانی پرواز هنوز تعدادی از صندلی‌ها خالی مانده باشد، آن را با قیمتی بسیار کمتر و به عنوان بلیط لحظه آخری ارائه می‌کند. در این حالت زمان شما برای تصمیم گیری و خرید بلیط بسیار کوتاه‌تر است و باید خیلی زود چمدان سفر خود را ببندید. بلیط لحظه آخری معمولا ارزان‌تر از بلیط تخفیفی است.Shape1

کد خبر: ۲۸۹٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha