۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
بورسیه تحصیلی همراه اول برای نخبگان رشته‌های برق و کامپیوتر دانشگاه تهران

بورسیه تحصیلی همراه اول برای نخبگان رشته‌های برق و کامپیوتر دانشگاه تهران

همراه اول در راستای حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد در مقطع کارشناسی ارشد، بورسیه تحصیلی ارائه می‌دهد.

به گزارش بازار، دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول ویژه «مقطع کارشناسی ارشد» در رشته های مهندسی برق،کامپیوتر، صنایع و همچنین مدیریت در دانشگاه تهران است که با هدف حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد اعطا می شود.

این بورسیه مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و صرفا در مقطع «کارشناسی ارشد دانشگاه تهران»، برای گرایش های مدیریت، مدیریت کسب و کار، مهندسی برق، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر به شرح زیر تعریف شده است.

گرایش های مدیریت شامل مدیریت استراتژیک، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، هوشمندی کسب و کار، مهندسی مالی و مدیریت ریسک، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته است.

گرایش های مدیریت کسب و کار شامل استراتژی، بازاریابی، سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره تامین، فناوری و مالی است.

گرایش های مهندسی برق و صنایع نیز به ترتیب شامل مخابرات سیستم و شبکه های مخابراتی، مدلسازی سیستم ها و تحلیل داده ها، روش های بهینه سازی، لجستیک و زنجیره تامین و مدیریت پروژه است.

گرایش های مهندسی کامپیوتر نیز شامل نرم افزار هوش مصنوعی و رباتیک و نرم افزار است.

از جمله مزایای این طرح می توان به دریافت حقوق تا سقف ۲۰ میلیون تومان در ماه متناسب با زمان فعالیت در همراه اول، تخصیص هزینه خرید لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند از ۱۵ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان متناسب با رتبه کنکور کارشناسی ارشد اشاره کرد.

همچنین افرادی که موفق به دریافت این بورسیه شوند، این امکان را خواهند داشت تا پایان نامه‌ و دستاوردهای تحصیلی خود را با حمایت شرکت همراه اول تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان انجام دهند.

شرکت در کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی حوزه ICT و تجربه حضور در پروژه های ملی و تحقیق و توسعه همراه اول، بخش دیگری از مزیت های این بورسیه تحصیلی محسوب می شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بورسیه تحصیلی می توانند به آدرس https://hamrah.academy/blog/second-scholarship-period/ مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۸۹٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha