۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
۲۱۳ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در یزد پرداخت شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

۲۱۳ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در یزد پرداخت شده است

یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در دولت سیزدهم تسهیلاتی بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی در استان یزد پرداخته شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «محمدرضا فلاحتی»با بیان اینکه حمایت‌های دولت سیزدهم از افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیت اقتصادی انجام گرفته است، گفت: در این دولت تسهیلاتی بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی در استان یزد پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات یاد شده به دو صورت مستقل و پشتیبان به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در استان یزد به تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان مستقل و پشتیبان مشاغل خانگی پرداخت شده که بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ شغل در این زمینه ایجاد شده است.

فلاحتی عنوان کرد: تعداد مجوزهای صادره در حوزه مشاغل خانگی در دولت سیزدهم در استان یزد، حدود ۹ هزار و ۲۰۰ مجوز مستقل و پشتیبان است و به علت محدود بودن منابع ابلاغی بانک، همه افراد متقاضی، موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند که امیدواریم در سال‌های آینده تمامی متقاضیان بتوانند از حمایت مالی دولت در راستای رونق و توسعه شغل خانگی خود بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: از ناحیه تسهیلات تبصره ۱۶ در استان ۹۸۲۳ میلیارد ریال به ۷ هزار و ۶۵۲ طرح پرداخت شد که برای ۶ هزار و ۵۴۸ نفر فرصت شغلی ایجاد شد و در تبصره ۱۸ نیز تسهیلاتی به مبلغ ۹۸۳ میلیارد ریال به ۱۳۷ طرح پرداخت شد که برای ۵۲۴ نفر فرصت اشتغال به وجود آمد.

کد خبر: ۲۸۹٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha