۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
تعهدنامه ثبت سفارش واردات کالاهای کشاورزی به روز شد

تعهدنامه ثبت سفارش واردات کالاهای کشاورزی به روز شد

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای، متن به روز رسانی شده تعهدنامه برای ثبت سفارش کلیه وارد کنندگان کالاهای کشاورزی از هر محل تامین ارزی را ابلاغ کرد.

به گزارش بازار، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای متن به روز رسانی شده تعهدنامه برای ثبت سفارش کلیه وارد کنندگان کالاهای کشاورزی از هر محل تامین ارزی ( اعم از ترجیحی / تهاتری نیمایی اشخاص از محل سپرده یا صادرات و ...) را ابلاغ کرد.

متن کامل نامه احمد خانی نوذری معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین تصویر تعهد نامه برای ثبت سفارش کالاهای کشاورزی به شرح زیر است: پیرو نامه شماره ۲۹۶۰۳۶ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ این معاونت مبنی بر ابلاغ تعهدنامه به پیوست متن اصلاحی جهت استحضار و اطلاع رسانی به جامعه هدف ارسال می گردد.

در بخش دیگری از نامه آمده است: کلیه وارد کنندگان کالاهای کشاورزی از هر محل تامین ارزی ( اعم از ترجیحی / تهاتری نیمایی اشخاص از محل سپرده یا صادرات و ...) می بایست ضمن رعایت مفاد تعهدنامه پیوست نسبت به محضری و بارگذاری آن برای پرونده های مربوطه در سامانه جامع تجارت اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق مسئولیت کلیه عواقب آن متوجه وارد کنندگان خواهد بود.

کد خبر: ۲۸۹٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha