۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
سرامیک اسلب خارجی در ایران سرام

سرامیک اسلب خارجی در ایران سرام

پیشرفت‌های اخیر در صنعت تولید کاشی و سرامیک، به ویژه پیشرفت در تولید سرامیک سایز بزرگ، تغییرات قابل توجهی را ساختمان سازی ایجاد کرده است.

پیشرفت‌های اخیر در صنعت تولید کاشی و سرامیک، به ویژه پیشرفت در تولید سرامیک سایز بزرگ، تغییرات قابل توجهی را ساختمان سازی ایجاد کرده است. در حال حاضر صفحات سرامیکی با ابعاد بزرگ که اسلب نامیده می‌شوند بهترین جایگزین سنگ‌های طبیعی و سرامیک کف به شمار می‌روند. سرامیک اسلب خارجی در طرح‌ها، رنگ‌ها و با کیفیت‌های بسیار متنوعی تولید می‌گردند. سرامیک اسلب خارجی در مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی خانه‌های شخصی قابل نصب هستند.

ما در این مطلب قصد داریم برای تسهیل کار شما در خصوص انتخاب میان سرامیک اسلب خارجی و سرامیک معمولی به مزیت‌های نصب سرامیک اسلب خارجی بپردازیم اگر قصد اطلاع از جدیدترین طرح‌های سرامیک اسلب خارجی را دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت ایران سرام مراجعه کنید.

مزیت‌های سرامیک اسلب خارجی

سرامیک اسلب به طور کلی کاربردی‌تر از سرامیک‌های کوچک است: صفحات سرامیکی با اندازه بزرگ‌تر یک پوشش یکدست با اتصالات کمتر ایجاد می‌کنند. شما در صورت استفاده از سرامیک اسلب ضایعات کمتری خواهید داشت. همچنین مدت زمان لازم برای اتمام نصب سرامیک اسلب بسیار کمتر از سرامیک معمولی است، در نتیجه برای نصب سرامیک اسلب خارجی هزینه کمتری را خواهید پرداخت.

سرامیک اسلب خارجی یا نمونه‌های داخلی آن یک فضای مدرن و شیک ایجاد می‌کند: طراحان و ساختمان سازان مشهور، علاوه بر استحکام و طول عمر سرامیک به حس و حال فضایی که قرار است توسط سرامیک در فضا ایجاد شود نیز فکر می‌کنند. سرامیک اسلب به دلیل کیفیت چاپ و طرح‌های متنوع در میان این متخصصان بسیار محبوب هستند، زیرا همان‌طور که پیش از این یاد شد سرامیک اسلب فضایی یکدست ایجاد می‌کنند و محیط را بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر می‌رسانند.

سرامیک اسلب وزن کمی دارد: بسیاری از طراحان ترجیح می‌دهند از اسلب سرامیکی بزرگ استفاده کنند ضمن اینکه سبکی و اندازه سرامیک اسلب در کاهش وزن کلی ساختمان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

سرامیک اسلب خارجی در ایران سرام

عرضه انواع سرامیک اسلب

با افزایش محبوبیت و کاربرد سرامیک اسلب، فروشگاه‌های فراوانی در توزیع این محصولات منحصر به فرد فعالیت می‌کنند اما تمامی آنها معتبر نیستند. از مشکلات تهیه سرامیک اسلب خارجی از فروشگاه‌های غیرمعتبر می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که محصولات مورد نظر وارداتی هستند و از گارانتی پس از فروش برخوردار نیستند. در نتیجه اگر مابین سرامیک اسلب خارجی ورقه‌های ترک خورده یا شکسته وجود داشته باشد مرجوع کردن کالا فرایندی دشوار و چالش برانگیز می‌شود.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان از سلامت سرامیک اسلب خارجی و همچنین کاهش هزینه‌های خود به فروشگاه اینترنتی ایران سرام مراجعه کنید و از طرح‌های متنوع سرامیک‌های اسلب داخلی و خارجی عرضه شده در این فروشگاه بهره‌مند شوید.

سرامیک اسلب خارجی در ایران سرام

ایران سرام ارائه دهنده انواع سرامیک تولید داخل و خارج

ایران سرام به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک به صورت آنلاین با ایجاد محیط امن خرید اینترنتی این اطمینان را می‌دهد که سفارشات را در کمترین زمان ممکن و با تضمین سلامت کالا به دست مصرف کننده برساند.

ایران سرام علاوه بر ارائه انواع سرامیک خارجی به توزیع برترین سرامیک‌های تولید شده داخلی نیز می‌پردازد. از ویژگی سرامیک‌های موجود در ایران سرام می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

انواع سرامیک تولید داخل و خارج عرضه شده در ایران سرام در برابر اصطکاک، تغییرات دما یا ترافیک سنگین بسیار مقاوم هستند.

همچنین اگر به دنبال افزایش روشنایی آشپزخانه، پذیرایی و دیگر نقاط منزل خود هستید، انواع سرامیک تولید داخل و خارج در ایران موجود است که می‌تواند نیاز شما را بر طرف می‌کند.

انواع سرامیک تولید داخل و خارج عرضه شده در ایران سرام در برابر خراش و ساییدگی بسیار مقاوم هستند. این محصولات سال‌ها بدون تغییر رنگ و یا محو شدن طرح برای شما کار می‌کنند و به زیبایی محیط آسیب وارد نمی‌کنند. محصولات ایران سرام به دلیل برخورداری از بالاترین کیفیت‌ها هزینه‌های احتمالی شما را در آینده در خصوص تعمیر و تعویض سرامیک کاهش می‌دهند.

انواع سرامیک تولید داخل و خارج عرضه شده در ایران سرام در برابر حرارت و شعله مستقیم مقاوم هستند و آتش نمی‌گیرند. این محصولات در هنگام تماس با اجسام داغ سیاه نمی‌شوند و نمی‌سوزند.

از دیگر ویژگی‌های انواع سرامیک اسلب تولید داخل و خارج موجود در فروشگاه اینترنتی ایران سرام می‌توانیم به خاصیت ضد باکتریایی و ضد آلودگی، طرح‌های بسیار متنوع و شیک، غیرقابل نفوذ در برابر مایعات، طول عمر و ماندگاری بالا، نصب آسان و کم هزینه اشاره کنیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرامیک اسلب خارجی و داخلی و استعلام قیمت این محصولات با کارشناسان ایرانسرام تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۲۸۹٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha