۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
هزینه سرویس نگهداری آسانسور سال ۱۴۰۳

هزینه سرویس نگهداری آسانسور سال ۱۴۰۳

نرخنامه و هزینه سرویس و نگهداری آسانسور در سال جدید مانند سال‌های پیش با افزایش قیمت روبرو خواهد بود.

نرخنامه و هزینه سرویس و نگهداری آسانسور در سال جدید مانند سال‌های پیش با افزایش قیمت روبرو خواهد بود. چرا که این افزایش قیمت در گرو افزایش قیمت عوامل مختلفی نظیر افزایش هزینه‌های نیروی کار، افزایش قیمت قطعات و تجهیزات، افزایش خدمات تعمیرات، سرویس نگهداری آسانسور و سایر خدمات جانبی است. نرخ نامه سرویس و نگهداری آسانسور ۱۴۰۳ مانند نرخ نامه سال های گذشته، به دلایل متعددی تغییر و تحولات شدیدی را تجربه خواهد کرد.

نرخنامه سرویس و نگهداری آسانسور چیست ؟

نرخنامه سرویس و نگهداری آسانسور، تعیین کننده تمامی هزینه‌ها شرایط و خدماتی است که توسط شرکت آسانسور برای خدمات زیر دریافت میشود:

  • جهت سرویس و نگهداری
  • نصب آسانسور
  • بازسازی آسانسور
  • مشاوره‌ها
  • طراحی آسانسور
  • معرفی قطعات تجهیزات
  • تعمیرات بخش‌های مختلف
  • سرویس‌های دوره‌ای
  • تعمیرات اضطراری
  • نگهداری‌های پیشگیرانه
  • هزینه‌های قطعات جایگزین شده و قطعات جانبی

نرخنامه آسانسور در سال 1403

اهمیت نرخ نامه سرویس آسانسور

در نرخ‌نامه‌هایی که از طرف شرکت ارائه می‌شود نسبت به تحویل و تضمین خدمات اطلاعات کافی را دریافت خواهید کرد. در بیشتر مواقع نرخ‌نامه سرویس و نگهداری آسانسور مطابق با تعداد آسانسور، نوع آسانسور، شرایط آسانسور؛ کاربری آسانسور، محل قرارگیری آسانسور، تجهیزات مربوطه تعیین خواهد شد. نرخ‌نامه‌ها معمولاً بر اساس قراردادهای سالانه، ماهانه یا حتی طبق خدمات اضافی که برای آنها ارائه می‌شود می‌تواند تعیین و در قرارداد ذکر شود. با این وجود اهمیت نرخنامه آسانسور در حفظ ایمنی عملکرد بهینه و طول عمر طولانی آسانسور دوچندان خواهد بود. مجموعه آتیس لیفت در این خصوص می‌تواند به شما مشاوره‌های خصوصی رایگان را ارائه کند. جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .۰۹۱۲۹۲۰۰۲۵۸

چه اقداماتی برای کاهش هزینه‌های نرخنامه سرویس و نگهداری آسانسور می‌توان انجام داد؟

خوشبختانه اقدامات مختلفی در راستای کاهش هزینه‌های نرخنامه سرویس و نگهداری آسانسور می توان انجام داد. عوامل زیر در بهینه سازی و افزایش بهره‌وری تاثیرگذار است:

  • انتخاب تکنسین متخصص و با تجربه که شناخت کافی از آسانسورها و تکنولوژی‌های پیشرفته داشته باشد و بتواند هزینه‌های نگهداری و تعمیرات کاهش دهد.
  • برنامه‌ریزی‌های منظم برای نگهداری دوره‌ای، سرویس و نگهداری ماهانه، هفتگی و سالانه همگی جهت پیشگیری و جلوگیری از خرابی‌های ناگهانی است.

هزینه سرویس نگهداری آسانسور در آتیس لیفت

قیمت سرویس آسانسور به ازای هر توقف حدود ۱۲۰ هزار تومان می باشد، همچنین با توجه به تعداد واحد های ساختمانی قیمت سرویس آسانسور نیز افزایش می یابد. ساختمان‌هایی که در گروه اول قرار دارند ساختمان‌های مسکونی هستند. ساختمان‌هایی که در گروه دوم قرار می‌گیرند معمولاً ساختمان‌های اداری هستند که تا ۱۰ واحد را پشتیبانی می‌کنند.

ساختمان‌هایی گروه ۳ ساختمان اداری یا تجاری بانک‌ها و غیره هستند که بالاتر از ۱۰ واحد دارند. مانند مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، رستوران، هتل، تالار، مراکز ورزشی، آسانسور پارکینگ‌های عمومی و آسانسورهای ساختمان‌های پزشکی. ساختمان‌هایی که در گروه چهارم قرار می‌گیرند، بیمارستان‌ها، ساختمان درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها، مراکز درمانی، هتل، آشپزخانه‌های صنعتی، آزمایشگاه‌ها هستند.

ساختمان‌های گروه‌های پنجم سازمان‌های دولتی و عمومی بزرگ، دادگاه، دادسرا، پادگان، کلانتری، شهرداری، فرودگاه، مترو، مسجد، وزارتخانه و ساختمان‌های مشابه می‌باشد. بر اساس نرخ‌نامه مصوب سندیکا هزینه درب‌های آسانسورهای نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک بر اساس هر توقف و هر ماه بر حسب تعداد واحد مسکونی مشخص در ‌نرخنامه‌ای که از طرف سندیکا تعیین شده است در نظر گرفته می‌شود. این هزینه‌ها برای هر گروه متفاوت می باشد.

نرخنامه خدمات آسانسور آتیس لیف

اعمال استانداردها و دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری آسانسور

استانداردها و دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری توسط پیمانکار می‌تواند در پیشگیری از مشکلات بعدی و همچنین افزایش طول عمر آسانسور موثر عمل کند. آموزش به افرادی که از آسانسورهای بالابر و صنعتی استفاده می‌کنند بسیار ضروری است چرا که باعث جلوگیری از بروز خطا و کاهش هزینه‌ها خواهد شد. استفاده از تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته مثل سیستم‌های رصد و ارتباطات در پیشگیری از مشکلات بزرگتر و کاهش هزینه‌ها موفق تر عمل می‌کند تا جایی که شما می‌توانید مجدداً به بررسی نرخ‌نامه‌ها بپردازید و مذاکرات مفیدی را در این راستا انجام دهید.

نکات مهم در قرارداد سرویس نگهداری آسانسور

⦁ دامنه خدمات

⦁ زمانبندی استانداردها و مشخصات

⦁ تعیین هزینه‌ها و

⦁ میزان مسئولیت‌ها

⦁ موارد فنی

⦁ شرایط فسخ قرارداد

⦁ گارانتی‌ها و ضمانت‌نامه‌ها

⦁ نکات ایمنی قوانین و مقررات

تمام موارد مذکور برخی از مهمترین نکاتی هستند که در قرارداد سرویس نگهداری آسانسور قید شده‌اند و تاثیر زیادی روی نرخ‌نامه‌ها دارند.

خدمات آسانسور در نرخنامه ها شامل چه مواردی است؟

بازدیدهای دوره‌ای، هفتگی، ماهانه، سالانه، تعمیرات فوری، ارتقاعات سیستم و سایر خدمات مربوطه می‌باشد. زمانبندی دقیقی که جهت ارائه خدمات و تعمیرات آسانسور ارائه می‌شود تاثیر مستقیمی روی قیمت نرخ‌نامه‌های آسانسور دارد. اگر خدمات در ساعات کاری ارائه شود قطعاً از قیمت مناسب‌تری برخوردار خواهد بود. شرکت آتیس لیفت که خدمات ۲۴ ساعته خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌کند و علاوه بر نرخ مناسب، دارای خدمات با کیفیتی است که توسط سرویس کار آسانسور ارائه می شود .

لازم به ذکر است بهره‌وری و میزان توقف‌های ضروری برای اجرای کارها نیز ضروری می‌باشد. استانداردها و مشخصات باید حتماً تعیین و تمامی نرخ‌ها در قرارداد مشخص شوند. در واقع باید میزان مسئولیت هر یک از صاحبان ساختمان و پیمانکاران به طور دقیق مشخص شود و هر یک از طرفین وظایف و حقوق خود آگاهی داشته باشند

کلام آخر آتیس لیفت

شرکت آتیس لیفت با تلاش در جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت در خصوص نصب یا تعمیر، سرویس نگهداری آسانسور با بیش از ۲۰ سال سابقه، یکی از بهترین شرکت های خدمات سرویس آسانسور در تهران می باشد. برای ارتباط با ما می توانید با شماره به شماره ۰۲۱۶۶۵۶۰۰۶۹ تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۲۸۸٬۹۲۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha