۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
کاهش نرخ بیکاری گواه موفقیت آیت الله رئیسی در حمایت از تولید است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

کاهش نرخ بیکاری گواه موفقیت آیت الله رئیسی در حمایت از تولید است

زنجان-مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو،گفت:  اهتمام شهید آیت الله رییسی برای صیانت از تولید فراموش نشدنی است و  رکورد آمار ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری گواه موفقیت ایشان در حمایت از تولید است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صادقی عصر روز شنبه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مجموعه تولیدی ایران ترانسفور،با بیان اینکه زندگی شهید آیت الله رییسی، مصداق بارز زندگی با سعادت و عروج با سعادت است،گفت: رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد.

وی به حمایت و گره‌گشایی آیت الله رئیسی نسبت به بازگرداندن بخش از سهام واگذار شده گروه صنعتی ترانسفو به دولت در زمان حضور در قوه قضاییه و نیز گره گشایی از مسائل این مجموعه تولیدی در زمان ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: حمایت‌های ایشان موجب رونق تولید و صنعت در صنایع کشور شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو،گفت: آیت الله رییسی عمر خود را وقف خدمت به مردم و نظام کرد و با تلاش شبانه روزی همواره در پی حل مسائل بود.

صادقی نیارکی تاکید کرد: تعهد به کار بی وقفه و بی امان شهید آیت الله رییسی به عنوان الگوی یک مدیر اسلامی در حافظه جمعی ما ماندگار خواهد بود.

وی افزود: اهتمام شهید آیت الله رییسی برای صیانت از تولید فراموش نشدنی است و رکورد آمار ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری کشور طی سه سال گذشته، گواه موفقیت و اثربخشی اقدامات ایشان در حمایت از تولید بود.


کد خبر: ۲۸۸٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha