۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
ارتباط پدرانه شهید «آیت الله رییسی» با سطوح مختلف دولت
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد

ارتباط پدرانه شهید «آیت الله رییسی» با سطوح مختلف دولت

عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شهادت مزد مردمی بودن و با مردم بودن است که خداوند نصیب رییس جمهور کشور و همراهانشان کرد.

به گزارش بازار، مجید عشقی در مراسم یادبود سانحه سقوط بالگرد مسئولان کشوری که در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان ایشان اعلام کرد: شهادت در راه خدمت به مردم نصیب هر کسی نمی‌شود، شهید «آیت الله رییسی» مزد فعالیت‌های خود را گرفت.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه ارتباط شهید رییسی با سطوح مختلف دولت، همواره یک ارتباط پدرانه بود، گفت: شهادت مزد مردمی بودن و با مردم بودن است که خداوند نصیب رییس جمهور کشور و همراهانشان کرد.

وی به ویژگی‌ هر یک از همراهان شهید «آیت الله رییسی» که در این حادثه به مقام شهادت نائل شدند، اشاره کرد و گفت: شهید «سید محمدعلی آل‌هاشم» از محبوبیت بسیار خاصی در استان آذربایجان غربی برخوردار و به مردمی بودن مشهور بودند.

عشقی با اشاره به ویژگی شهید «حسین امیرعبداللهیان» خاطرنشان کرد: اخیرا به توفیقات خوبی در عرصه سیاسی دست پیدا کردیم که این اتفاق نتیجه فعالیت و تلاش ایشان بوده است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه گفت: شهید «مالک رحمتی» به خلق و رفتار نیکو مشهور بود و توانست محبوبیت زیادی را در بین مردم از آن خود کند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر وجود مشکلات عدیده در مسیر پیشرفت کشور اعلام کرد: قطعا این مشکلات با تلاش مسوولان که در صف مقدم خدمت‌رسانی هستند، برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب، شهادت‌ زیادی در سطوح مختلف رییس جمهوری، مجلس و دیگر ارگان‌ها رخ داد اما درایت رهبر و اعتماد ایجاد شده در قلب‌ مردم، آبی بر آتش نگرانی‌های ایجاد شده در سطح کشور بود.

عشقی در پایان اظهار داشت: با راهنمایی رهبر معظم انقلاب و نیز برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دولت سریعا مستقر می‌شود.

کد خبر: ۲۸۸٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha