۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
قیمت بیت کوین درگیر مقاومت ۷۳ هزار دلار است
آپدیت تحلیل تکنیکال بیت کوین

قیمت بیت کوین درگیر مقاومت ۷۳ هزار دلار است

اگر محدوده ۵۳.۸ درصدی دامیننس از دست برود و قیمت بیت کوین نتواند مقاومت ۷۳ هزار دلار را بشکند، ریزش بیشتر تا حمایت ۶۰ هزار دلار محتمل خواهد بود.

هادی بهرامی؛ بازار: بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگ ترین پروژه از لحاظ ارزش بازار در جایگاه اول قرار دارد که بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران آن را نماد بازار نیز میدانند که جدای از مسائل بنیادی، تحرکات قیمت آن میتواند تاثیر چشمگیری بر کل بازار بگذارد؛ به همین خاطر با تحلیل تکنیکال دامیننس ها، جریانات نقدینگی و نمودار های قیمتی میتوان داده های کاربردی را بررسی کرد و با استفاده از آن، سرمایه گذاری کوتاه مدت و یا بلند مدت انجام داد. در ادامه به تحلیل تکنیکال کوتاه مدت دامیننس و قیمت بیت کوین خواهیم پرداخت و روند پیش روی آنرا به صورت کامل بررسی خواهیم کرد تا سرمایه گذاران در هفته های آتی با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.


تحلیل قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین طی سه ماه اخیر به میزان ۴۰ درصد افزایش یافت و از محدوده ۵۲ هزار دلار به ۷۳ هزار دلار رسید که در مقایسه با بازدهی سایر بازار ها در کوتاه مدت هم نرخ بسیار بالاتری را به ثبت رسانده است. در حال حاضر قیمت در محدوده ۷۰ هزار دلار قرار دارد که فعلا درگیر مقاومت ۷۲ هزار دلار است و برای صعود تا اهداف بالاتر باید این مقاومت با قدرت شکسته شود؛ در غیر اینصورت اگر قیمت با واکنش منفی مواجه شود، حمایت معتبر ۶۰ هزار و سپس ۵۲ هزار دلار در دسترس خواهد بود. طی دوازده روز اخیر، قیمت بیت کوین از ناحیه ۶۰ هزار دلار حمایت شد و با شکست مقاومت داینامیکی ۶۴ هزار دلار به رشد خود ادامه داد که یک بازدهی تقریبا ۱۵ درصدی را به ثبت رساند.

قیمت بیت کوین درگیر مقاومت ۷۳ هزار دلار است


تحلیل دامیننس بیت کوین
شاخص تسلط بیت کوین پس از واکنش منفی به مقاومت استاتیک مینور ۵۶.۳ درصد با ریزش ۳.۳ درصدی به محدوده ۵۴.۳ درصد رسیده است که با حفظ آن میتواند در هفت روز آتی مجددا به سقف ۵۶.۳ درصد برسد؛ در غیر اینصورت اگر حمایت ۵۳.۸ درصد از دست برود، حمایت معتبر ۴۹ درصد در دسترس خواهد بود. دامیننس بیت کوین با عبور از مقاومت استاتیک ماژور بلند مدت ۵۷.۷ درصد میتواند تا اهداف بالاتری صعود کند و به دنبال آن، قیمت نیز رشد خوبی داشته باشد؛ اما اگر به این مقاومت مهم واکنش منفی نشان دهد، ریزش بیشتری خواهد داشت.

قیمت بیت کوین درگیر مقاومت ۷۳ هزار دلار است

کد خبر: ۲۸۸٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha