۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کاتالیست‌ها رسید
خبر خوش برای سهامداران شلرد؛

کاتالیست‌ها رسید

با تلاش تیم بازرگانی پتروشیمی لردگان این کاتالیست ها در سه بستر وارد کشور شده که بستر اول روز گذشته در شرکت پیاده شد و دو بستر دیگر نیز در حال ترخیص از بندرعباس و ارسال به مجتمع است.

به گزارش بازار، با توجه به اینکه واحد آمونیاک پتروشیمی لردگان مدتهاست با ظرفیت ۸۰ درصد در مدار قرار داشت و تولید با این ظرفیت انجام می شد، تیم مدیران و متخصصان پتروشیمی لردگان برای برون رفت از این وضعیت و افزایش تولید با بررسی های زیاد یک کاتالیست چینی که در ظرفیت های بالا در واحدهای آمونیاک جهان جواب داده بود را انتخاب کردند.

با تلاش تیم بازرگانی این کاتالیست ها در سه بستر وارد کشور شده که بستر اول روز گذشته در شرکت پیاده شد و دو بستر دیگر نیز در حال ترخیص از بندرعباس و ارسال به مجتمع است.

با تعویض این کاتالیست، تولید واحد آمونیاک افزایش پیدا می کند و این نوید را می دهد که واحد اوره نیز که در حال حاضر با تولید ۸۵ درصد در مدار قرار دارد، افزایش تولید داشته باشد.

در خصوص زمان تعویض کاتالیست هم باید یک نکته مهم را یادآور شد که همه ی اقدامات مقدماتی برای این جابجایی انجام شده و با توجه به شرایط کشور به محض قطع برق یا گاز و آغاز اورهال اجباری این کاتالیست تعویض خواهد شد

کد خبر: ۲۸۷٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha