۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
آغاز پرداخت وام مکمل ساخت مسکن تا سقف ۳۰ میلیون تومان
بنیاد مسکن و بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

آغاز پرداخت وام مکمل ساخت مسکن تا سقف ۳۰ میلیون تومان

بنیاد مسکن و بانک قرض الحسنه مهر ایران امروز یک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند که روستائیان و ساکنان شهرهای کوچک می توانند با دریافت وام مکمل ۱۵ میلیونی و در شرایط خاص تا ۳۰ میلیون تومان به احداث مسکن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، امروز در ساختمان مرکزی بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان، برای ارایه وام قرض الحسنه ساخت و تکمیل مسکن روستاییان، تفاهم نامه همکاری، امضا کردند.
بر اساس این گزارش، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مرتضی اکبری مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، تقاهم‌نامه همکاری پرداخت تسهیلات را برای احداث و تکمیل مسکن روستاییان را به امضا رساندند.

بر اساس این تفاهم نامه، هر دو نهاد تفاهم کردند تا تسهیلات قرض الحسنه احداث و تکمیل مسکن را بر هر خانوار واجد شرایط تا ۱۵ میلیون تومان، پرداخت کنند.

این تفاهم نامه در ٩ ماده و ٦ تبصره به امضا رسید و آورده بنیاد مسکن برای این تفاهم نامه، ٣٠ میلیارد تومان، و مجموع تسهیلات پرداختی معادل ٩٠ میلیارد تومان است که توسط بانک، تامین و به محض واریز بنیاد طی ١٢ ماه به متقاضیان معرفی شده، پرداخت شود.

دوره بازپرداخت تسهیلات تا سقف ۱۵ میلیون تومان ۳۶ ماه و در موارد خاص تا ۶۰ ماه متناسب با میزان تسهیلات و با اعلام بنیاد مسکن تعیین می شود و نرخ سود آن ۴ درصد است

البته در این تفاهمنامه متذکر شده است که در موارد خاص بنا به درخواست بنیاد مسکن استانها و تایید دفتر مرکزی بنیاد، پرداخت تسهیلات تا سقف ۳۰ میلیون تومان بلامانع است.

دوره بازپرداخت تسهیلات تا سقف ۱۵ میلیون تومان ۳۶ ماه و در موارد خاص تا ۶۰ ماه متناسب با میزان تسهیلات و با اعلام بنیاد مسکن تعیین می شود و نرخ سود آن ۴ درصد است.

کد خبر: ۲۸٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داود IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      0 0
      سلام وعرض ادب خدمت شما بنده کلی هزینه صرف دریافت و نقشه و مجوز ساخت خانه روستایی کردم ولی متاسفانه اینقدر مصالح گران شد که همینجور موندم چیکار کنم توروخدا این وام رو کی میدین که گوشه ای از مشکلاتم حل بشه من سه تا بچه دارم وتوی یک اتاق 20متری زندگی میکنیم همه زندگیم رو فروختم به امید ساخت خونه که اونم گرانی و تورم نفسمان را برید عاجزانه خواهش میکنم کمک کنید و اطلاع بدین