۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به آزاد راه شیراز- اصفهان
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد

تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به آزاد راه شیراز- اصفهان

شیراز- رئیس سازمان برنامه و بودجه از تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان بخشی از تعهد مالی دولت برای پروژه آزاد راه شیراز- اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از آزاد راه شیراز به اصفهان، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان بخشی از تعهد مالی دولت برای پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان در نظر گرفته شده که اکنون ٢٠٠ میلیارد تومان آن برای تخصیص ابلاغ شده و مابقی تا پایان شهریورماه تامین مالی خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه  تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این آزادراه باشیم، عنوان کرد: این مهم مشروط به کمک و پشتیبانی دولت است و با اطمینان می‌گویم هر آنچه تعهد دولت به این ابر پروژه باشد، قطعا انجام خواهد شد.

نوبخت همچنین تاکید کرد: با تامین اعتبار میزان تعهد دولت هیچ عذر و بهانه‌ای برای کسی وجود نخواهد داشت، چرا که منابع مالی و اراده دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی مهیاست.

او با بیان اینکه امید است با همراهی و همبستگی اقدامات بزرگی به ثمر برسانیم، افزود: روزی تصور می‌شد که آیا می‌شود همدان به شبکه سراسری ریلی وصل شود که متصل شد و کرمانشاه نیز همینگونه.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سال گذشته ١٣٢ کیلومتر اتصال یک راه آهن دو خطه از میانه به تبریز برنامه ریزی شد که امسال انجام خواهد شد، یادآور شد: راه آهن یزد به فارس که به اقلید خواهد رسید نیز برای ماه‌های آینده برنامه ریزی شده و همه این پروژه‌ها در شرایطی در حال اجراست که در یک رویارویی بزرگ با رژیم زورگوی آمریکا که به مردم خود هم رحم نمی‌کند، قرار گرفته‌ایم.

نوبخت گفت: تمام تلاش آمریکایی‌ها این است که از همه ابزارها استفاده کنند تا در بازار اقتصاد رخنه و نفوذ کرده و بتوانند تاثیر بگذارند تا جمهوری اسلامی را از خدمت و توسعه بازدارند اما خدمت رسانی‌ها در ایران اسلامی، آغاز راه است.

کد خبر: ۲۶٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha