۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
پیدا کردن نام فرد از روی شماره موبایل

پیدا کردن نام فرد از روی شماره موبایل

خیلی اوقات برایمان پیش آمده است که شماره ای ناشناس باماتماس می گیردوبه هردلیلی پاسخ نمی دهیم ومردد هستیم که آیافردبرای امری مهم وضروری باماتماس گرفته است؟ آیا ما را می شناسد؟ با وی تماس بگیریم یا خیر؟

بازار: ممکن است منتظر تماس فردی باشید. یا فردی که از قبل می شناسید اما شماره موبایل وی را در گوشی خود ذخیره نکرده اید؛ با شما تماس گرفته باشد.

در این روزها که تماس های کلاهبرداری نیز زیاد شده است؛ پیدا کردن هویت شماره ناشناس و شناسایی فرد می تواند خیال ما را تا حدی راحت کند و ما را از این شک و تردید رهایی بخشد.

در حال حاضر برنامه ها و وبسایت های مختلفی وجود دارند که می توانند از روی شماره موبایل، نام فرد را به شما نمایش دهند.

این برنامه ها که اغلب با نام مزاحم یاب و شماره یاب شناخته می شوند؛ دارای دیتابیسی از شماره موبایل و نام افراد هستند که با وارد کردن شماره موبایل، نام و نام خانوادگی فرد را نمایش می دهند. از مشهورترین نمونه های خارجی برنامه های مزاحم یاب، تروکالر و نامبربوک است که برنامه هایی قدیمی و پرطرفدار می باشند.

نسخه های فارسی و ایرانی این برنامه ها نیز با دیتابیسی قویتر وجود دارد که از جمله آنها مزاحم یاب نامیاب است و بیش از ۸۰ میلیون شماره تلفن همراه دارد. این برنامه مزاحم یاب و شماره یاب هم دارای نسخه اندروید است و هم نسخه تحت وب و آنلاین دارد که بدون نیاز به نصب برنامه روی گوشی و از هر دستگاهی حتی دسکتاپ می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

شماره های موجود در دیتابیس این برنامه حتی از نمونه های خارجی نیز بیشتر است و برخلاف نمونه های خارجی دسترسی به برنامه نامیاب بسیار راحت و آسان است.

شما می توانید بدون نصب هیچگونه برنامه ای و فقط با مراجعه به سایت نامیاب و بخش جستجوی آنلاین شماره، شماره مورد نظر را وارد نموده و از هویت فرد مطلع شوید.

از آنجا که پیدا کردن اغلب برنامه ها برای آیفون کار دشواری است؛ مزاحم یاب ایفون نیز یکی از آن برنامه های کمیاب است. اما به لطف برنامه شماره یاب نامیاب شما می توانید بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ای و تنها از طریق سایت مزاحم یاب حرفه ای نامیاب، شماره ناشناس را جستجو و نام فرد موردنظر را پیدا کنید.

پیدا کردن نام فرد از روی شماره موبایل

وارد سایت نامیاب شوید و به بخش جستجوی آنلاین شماره بروید و شماره موبایل موردنظرتان را وارد کنید. سپس روی جستجو بزنید و منتظر بمانید تا نتیجه جستجو ظاهر شود. مانند تصویر بالا نام فرد به شما نمایش داده خواهد شد.

از دیگر ویژگی های خوب این برنامه مزاحم یاب، امکان یافتن شماره از روی اسم فرد است.

در نامیاب می توانید با واردکردن نام و نام خانوادگی، شماره فرد موردنظر را جستجو کنید. با این ترفند می توانید نام دوستان و آشنایان قدیمی خود را جستجو کنید و شماره موبایل وی را پیدا کنید.

در همان صفحه جستجوی آنلاین شماره می توانید با انتخاب گزینه جستجو با نام و وارد کردن نام و نام خانوادگی فرد، شماره موبایل وی را پیدا کنید.

نامیاب تا ۳ بار استفاده، رایگان است و برای استفاده بیشتر می توانید اشتراک خریداری کنید.

دیتابیس نامیاب شامل شماره موبایل کلیه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و ... است که به بیش از ۸۰ میلیون شماره تلفن همراه می رسد.

ویژگی‌ها و امکانات مزاحم یاب و شماره یاب فارسی نامیاب

  • شناسایی شماره‌های ناشناس: این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا شماره‌های ناشناس و مزاحم را با اسم و فامیل شناسایی کنند و آن‌ها را مسدود کنند.
  • مزاحم یاب آیفون و اندروید: نامیاب دارای نسخه تحت وب است که کاربران آیفون و حتی دسکتاپ هم می توانند از این برنامه در سایت به صورت آنلاین استفاده کنند.
  • مزاحم یاب رایگان: تا ۳ بار استفاده از نامیاب رایگان است و می توانید شماره تلفن همراه موردنظر را بدون پرداخت هزینه جستجو کنید.
  • پیدا کردن شماره فرد با جستجوی نام وی: اگر شماره تلفن دوست یا آشنای خود را گم کرده‌اید، می توانید با جستجوی نام وی، شماره تلفن وی را پیدا کنید!
  • بروزرسانی پایگاه داده: دیتابیس برنامه نامیاب در هر لحظه در حال آپدیت شدن و به‌روزرسانی است و تا کنون بیش از ۸۰ میلیون شماره در آن ثبت شده است.
  • بدون نیاز به دسترسی: برنامه مزاحم یاب توسط گوگل پلی بررسی شده است و کامل امن می باشد و نیاز به دسترسی‌های غیرمجاز ندارد.
  • جستجو در شبکه های اجتماعی: مزاحم یاب نامیاب می تواند اطلاعات فرد تماس گیرنده را از شبکه‌های اجتماعی جستجو و نمایش دهد.

همین حالا به سایت نامیاب numyab.ir مراجعه و شماره های ناشناس را جستجو و یا شماره فرد موردنظر خود را پیدا کنید.

کد خبر: ۲۵۸٬۴۸۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha