۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
۹۰ درصد اعتبارات سیل در استان ایلام جذب شد
استاندار ایلام:

۹۰ درصد اعتبارات سیل در استان ایلام جذب شد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۹۰ درصد اعتبارات سیل در استان جذب شده است، گفت: امروز شاهد رونق بیشتر مناطق سیل زده هستیم.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان قضایی ایلام در محل دادگستری استان اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی برای توسعه منطقه صورت گرفته از جمله اینکه بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده و نرخ بیکاری نیز کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه به بعضی از مشکلات اقتصادی در استان مثل تورم و گرانی  اشاره کرد و افزود: در کنار پیشرفت های بسیار خوب استان، مشکلاتی مثل گرانی تورم در استان وجود دارد که با سازوکارهای تعریف شده قانونی دنبال رفع آنها هستیم که در ادامه از کمک و همکاری خوب دستگاه قضا نیز استفاده خواهیم کرد.

استاندار ایلام در ادامه خواستار انتقال زندان به خارج از شهر ایلام شد و گفت: برای تکمیل فازاول زندان ایلام دو میلیارد تومان از منابع استان کمک کردیم و قرار شد تا خردادماه امسال انتقال یابد اما این کار انجام نشد که در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه های متولی هستیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه به مدیریت خوب در سیل فروردین ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: به بهانه سیل بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که بالای ۹۰ درصد این اعتبارات جذب شد و در این میان دستگاه قضا هم نقش خوبی برای جذب امکانات و امدادرسانی به مردم و مناطق سیل زده ایفا کرد.

وی ادامه داد: البته سیل بهانه ای شد که مردم روستاهای پشت سد سیمره نیز خواسته ها و مطالبات خود را مطرح کنند و با روند قانونی بسیاری از آنان به حقوق خود دست یابند.

کد خبر: ۲۵٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha