۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
بهترین روش های کسب درآمد آنلاین

بهترین روش های کسب درآمد آنلاین

زمانه دیگر زمانه‌ای نیست که شما برای کار کردن از خانه خارج شوید، حالا با وجود اینترنت از داخل منزل هم می‌شود پول درآورد. اما چطور؟

بازار: در این مطلب می‌خواهیم تمام روش های کسب درآمد از اینترنت را باهم بررسی کنیم تا ببینیم که به چه شکل‌های مختلفی می‌شود از اینترنت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

منبع: آموزش‌های رایگان کسب درآمد Novin academy

روش اول: بلاگ‌نویس شوید

اولین روش برای کسب درآمد اینترنتی نوشتن بلاگ است، شما می‌توانید هم بلاگ شخصی خودتان را داشته باشید و مرتب در آن پست بگذارید و هم به‌عنوان نویسنده در شرکتی استخدام شوید. در روش اول زمانی که به جایی رسیدید که آمار بازدید بلاگ‌تان به حد قابل قبولی رسید، می‌توانید با گرفتن تبلیغ درآمد داشته باشید. توجه داشته باشید برای اینکه بلاگ متفاوتی نسبت به سایر رقبا داشته باشید و زودتر به رنک اول گوگل برسید باید بتوانید ارزش خاصی را به نت فارسی اضافه کنید تا گوگل هم امتیاز خاصی برایتان قائل شود.

روش دوم: اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

حالا که بازار اینفلوئنسرها داغ است و درآمدشان هم میلیاردی؛ خیلی‌ها به این فکر می‌افتند که بروند اینفلوئنسر شوند. خب خیلی هم فکر بدی نیست، اگر در حوزه خاصی تخصص دارید و یا حتی اگر تخصص هم ندارید، می‌توانید اینفلوئسر لایف‌استایل شوید. فقط کافیست کمی همت و پشتکار داشته باشید و در این بازار پررقابت زود مایوس نشوید.

روش سوم: افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینترنت است. شما می‌توانید با رسانه‌ها یا فروشگاه‌های مختلفی همکاری کنید تا بتوانند محصولاتشان را بفروشند. در این روش یک کمیسیون مشخصی از طرف برند مورد نظر برای شما تعیین می‌شود که بعد از فروش به حسابتان واریز خواهد شد. مثلاً آمازون پلتفرم افیلیت مارکتینگ دارد و اینفلوئنسرها یا سایر افراد می‌توانند با گذاشتن لینک وبسایت در رسانه‌هایشان سهم خودشان را از فروش محصولات آمازون بردارند.

روش چهارم: فروشگاه اینترنتی خودتان را راه بیندازید

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینترنت این است که سایت خودتان را با وردپرس بالا بیاورید و فروش اینترنتی راه بیندازید. البته برای اینکه بتوانید در همان قدم‌های اول بفروشید نیاز است که چندتا کار مهم انجام دهید. مثلاً اینکه در اینستاگرام پیج داشته باشید تا بتوانید از آن طریق مشتری جذب کنید، در پیج اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری خودتان تبلیغ بگذارید تا روی لینک سایت‌تان کلیک کنند، تولید محتوا را برای بلاگ وب‌سایت‌تان شروع کنید تا به مرور در کلمات کلیدی‌های مختلف در لیست نتایج صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

روش پنجم: مهارت‌های خودتان را به دیگران آموزش دهید

اگر مهارت یا دانش خاصی دارید، مثلاً از بازار ارز دیجیتال سر درمی‌آورید و تحلیل تکنیکال یا فاندامنتال بلدید، نقاشی‌تان خوب است و می‌توانید در سبک‌های مختلف تابلو بکشید، ساز خاصی را بلد هستید و ... می‌توانید در یوتیوب یا آپارات محتوای ویدیویی بگذارید و به‌مرور که مخاطب‌هایتان زیاد شد با گذاشتن تبلیغ بین ویدیوهایتان درآمد ریالی یا دلاری داشته باشید.

بهترین روش های کسب درآمد آنلاین

روش ششم: محصول خودتان را در اینستاگرام بفروشید

کسب درآمد از اینستاگرام یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌تواند مسیر پیشرفت را برای شما کوتاه‌تر کند. شما می‌توانید از همین حالا خیلی راحت با راه‌اندازی یک پیج محصولات یا خدمات خودتان را به مخاطبان و کاربران اینستاگرام معرفی کنید تا از طریق دایرکت با شما در تماس باشند. توجه داشته باشید که حتماً برای پست‌ها و استوری‌هایتان برنامه خاصی داشته باشید تا با تصاویر یا ویدیوهای چشمگیر تا می‌توانید فالوور جذب کنید. بهتر است به الگوریتم‌های اینستاگرام هم مسلط باشید که مطابق با اصول و قوانین این شبکه اجتماعی پیش بروید.

روش هفتم: در سایت‌های فریلنسری عضو شوید

روش دیگری که می‌توانید برای کسب درآمد از اینترنت از آن استفاده کنید، عضویت در سایت‌های فریلنسری مثل پونیشا است. اگر گرافیست هستید، نوسیده محتوا هستید یا هر هنر و مهارت دیگری دارید، کلی پروژه روی سایت پونیشا برای شما تعریف شده است که می‌توانید با قبول کردن آن ماهیانه درآمد داشته باشید.

توجه داشته باشید که در وهله اول کار کردن روی این سایت‌ها یک مقدار سخت است، چون کارفرماها معمولاً قیمت‌های پایینی را پیشنهاد می‌دهند، اما به‌مرور که تجربه‌تان بیشتر شد خودتان هم می‌توانید از لینکدین و جاهای دیگر پروژه بگیرید و درآمدتان را بیشتر کنید.

بهترین روش های کسب درآمد آنلاین

ناگفته‌های کسب درآمد از اینترنت را از کجا یاد بگیریم؟

اگر قصد دارید به‌طور مستقیم یا غیر مستقیم از اینترنت درآمد داشته باشید، بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و چشم‌بسته وارد این حوزه نشوید. چه بخواهید فریلنسر باشید چه کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید؛ بهتر است اصول انجام کار را بلد باشید تا بتوانید مسیر پیش رویتان را سریع‌تر طی کنید.

برای این کار پیشنهاد ما این است که آموزش‌های جامع بازاریابی دیجیتال در آکادمی نوین بگذرانید. آکادمی نوین دوره‌های آموزشی زیادی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب‌وکارهای آنلاین برگزار می‌کند که شما می‌توانید با انتخاب دوره مورد نظرتان و گذراندن آن در انتهای هر ترم مدرک معتبر دریافت کنید و در شرکت‌های مختلفی با این مدرک استخدام شوید.

از دوره‌های آکادمی نوین می‌توانیم به دوره راه اندازی کسب‌وکار، سئو، دیجیتال مارکتینگ، فتوشاپ، سرچ کنسول، کسب درآمد از اینستاگرام، تبلیغات دیجیتال، توسعه فردی، بازاریابی و فروش، طراحی رابط کاربری، تبلیغات در گوگل، تگ منیجر، بازاریابی محتوا و ... اشاره کنیم.

برای نمونه بیایید سرفصل‌های دوره کسب درآمد از اینترنت را بررسی کنیم:

  • ۱۰ واقعیت مهم بازاریابی
  • اصول جاودانه بازاریابی
  • سفر مشتری و قیف بازاریابی
  • بازاریابی ربایشی و برونگرا
  • تحقیقات و شناخت بازار
  • تعیین مشتری هدف
  • جایگاه و وجه تمایز برند
  • ایجاد پیام‌های موثر (کپی‌رایتینگ)
  • ایجاد پایگاه و حضور موثر
  • نحوه جذب مخاطب و افزایش بازدید
  • نحوه نگهداری مخاطب و ایجاد سرنخ
  • نحوه تعامل با مخاطبان
  • اصولی برای افزایش فروش
  • اصولی برای وفاداری مشتری
  • نحوه تحلیل شرایط
  • روش‌های مدیریت منابع
  • و ...

برای شرکت در دوره کسب درآمد از اینترنت یا سایر دوره‌های آکادمی نوین و همینطور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سابقه مدرس دوره‌ها، سرفصل‌های آموزش و هزینه ثبت‌نام می‌توانید به https://www.novin.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی این مجموعه راهنمایی‌تان کنند. درضمن بهتر است بدانید که ثبت‌نام در هرکدام از دوره‌های نوین به‌صورت اقساطی هم انجام می‌شود و شما نیاز نیست که کل مبلغ شهریه را به‌شکل یک‌جا پرداخت کنید.

کد خبر: ۲۳۰٬۴۰۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha