۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
اجرای طرح های اشتغالزایی در ۹ هزار روستا/ ایجاد اشتغال برای کولبران 3 استان مرزی
معاون توسعه و اشتغال بنیاد برکت کشور خبر داد

اجرای طرح های اشتغالزایی در ۹ هزار روستا/ ایجاد اشتغال برای کولبران 3 استان مرزی

ارومیه - معاون توسعه و اشتغال بنیاد برکت کشور از اجرای طرح های اشتغالزایی در ۹ هزار روستای کشور توسط این بنیاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان، رضا راضی زاده ظهر سه شنبه در مراسم آغاز اجرای ۳۰۰ طرح خرد و کوچک در شهرستان های ماکو، پلدشت و شوط در شمال استان آذربایجان غربی گفت: در قالب طرح های اجتماع محور که از اواسط سال ۹۷ شروع شده، بیش از هزار و ۱۵۰ طرح خرد و کوچک در آذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار نفر فرصت شغلی جدید ایجاد شده که مجموعا برای  اجرای این طرح ها بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 معاون توسعه و اشتغال بنیاد برکت کشور  گفت: اجرای دو هزار و ۵۰۰ طرح نیز پیش بینی شده که در این هشت شهرستان آذربایجان غربی  اجرا خواهد شد.

وی افزود: توانمندسازی روستاها و کمک به روند مهاجرت معکوس از اهداف طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کشور است که در سال جاری در بیش از ۹ هزار روستای کشور طرح های اشتغال زایی اجرا خواهد شد.

راضی زاده گفت: در این روستاها بیش از ۶۰ هزار طرح اجرایی خواهد شد که اعتباری حدود شش هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این میزان اعتبار دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهم بنیاد برکت است.

وی با اعلام اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال جاری برای کولبران سه استان مرزی کشور طرح های اشتغال زایی اجرا می کند، گفت: با اجرای این طرح ها  بیش از سه هزار طرح اشتغالزایی ایجاد می شود.

راضی زاده گفت: سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از جمله استان های مورد هدف هستند.

کد خبر: ۲۱٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha