۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
سرمایه گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان برای ۵ طرح گردشگری در کرمانشاه
معاون میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان برای ۵ طرح گردشگری در کرمانشاه

کرمانشاه- رشنو، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از تصویب پنج طرح سرمایه‌گذاری گردشگری با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، علی اصغر رشنو روز شنبه در حاشیه دومین جلسه کمیته فنی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه اظهار داشت: پنج طرح سرمایه‌گذاری گردشگری با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان در این استان تصویب شده که از جمله طرح های گردشگری، می توان به تصویب طرح ساخت هتل، مجتمع گردشگری و اقامتگاه سنتی اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: احکام اعضای این کمیته که مدیرکل میراث فرهنگی استان به عنوان رئیس کمیته و معاون سرمایه گذاری به عنوان دبیر کمیته معرفی شده اند از سوی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه صادر شده که باید جلسات فنی سرمایه گذاری به صورت مرتب هر هفته برگزار شود و نتیجه آن به اطلاع آن مقام مسئول برسد.

رشنو، تسهیل و تسریع در صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری را در سال ۹۸ بسیار موفقیت آمیز خواند و این امر را نتیجه تلاش اعضای کمیته های فنی و سرمایه گذاری و ایجاد امکانات ثبت در سامانه موافقت اصولی و تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مشکلات سرمایه گذار دانست.

کد خبر: ۲۰٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha