۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
فعالیت قطار «همدان - مشهد» از سر گرفته می شود
مدیر کل راه آهن غرب کشور:

فعالیت قطار «همدان - مشهد» از سر گرفته می شود

همدان - مدیرکل راه‌آهن غرب کشور گفت: فعالیت قطار «همدان - مشهد» و بالعکس از امروز از سر گرفته می شود.

سید سعید ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت حرکت قطار همدان اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها، قطار مسافری همدان از اسفندماه گذشته تا دوم خردادماه ماه امسال حرکتی نداشت.

مدیرکل راه‌آهن غرب کشور با بیان اینکه فعالیت دوباره خط ریلی همدان از امروز آغاز می‌شود، گفت: پروتکل‌های بهداشتی در کوپه‌های قطار اجرا و در تعداد مسافران در کوپه‌ها محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

اگر مسافران از اعضای یک خانواده باشند می‌توانند در گروه‌های چهار و شش نفره در کوپه‌ها قرار بگیرند

وی با بیان اینکه اگر مسافران از اعضای یک خانواده باشند می‌توانند در گروه‌های چهار و شش نفره در کوپه‌ها قرار بگیرند، گفت: در صورتی که مسافران اعضای یک خانواده نباشند در هر کوپه چهار نفره دو نفر مستقر می‌شوند.

ابراهیم نژاد ظرفیت کامل قطار همدان - مشهد و بالعکس را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده قطار با ظرفیت کامل حرکت نخواهد کرد و ملاحظاتی در پذیرش مسافران لحاظ شده است.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه حرکت قطار همدان به مشهد و بالعکس توسط دو شرکت رجا و بنیاد انجام می‌شود، گفت: برقراری حرکت‌ها فعلاً تا پایان خردادماه تصمیم گیری شده و در صورت تداوم اجرای طرح مجدد در مورد ان تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل راه‌آهن غرب کشور با یادآوری اینکه قطار همدان به مشهد هر روز ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه عصر به حرکت در می آید، گفت: قطار مشهد به همدان نیز هر روز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه حرکت دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسافران نیز باید مجموعه را در اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا همراهی کنند تا هر چه سریع‌تر شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم، گفت: فروش بلیط قطار «همدان - مشهد» به صورتی اینترنتی انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۰٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha