۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران

مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران

در این مطلب قصد داریم شما را با چندین مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران آشنا کنیم.

به گزارش بازار، در این مطلب قصد داریم شما را با چندین مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران آشنا کنیم. توری‌های پلاستیکی انواع مختلفی دارند. هر فرد بسته به کاربرد مدنظرش باید مدل ایده‌آلش را پیدا کند. بنابراین برای پاسخ به این سوال که توری پلاستیکی از کجا بخریم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع توری پلاستیکی

پیش از معرفی مراکز فروش توری پلاستیکی در تهران اجازه دهید ابتدا درباره انواع توری پلاستیکی صحبت کنیم. آشنایی با مدل‌های مختلف توری به شما کمک می‌کند که انتخاب و خرید بهتری داشته باشید. چرا که کاربرد هرکدام از توری‌ها بسته به جنس و ویژگی‌های آن متفاوت است.

توری مرغی پلاستیکی

توری مرغی از پرفروش‌ترین انواع توری پلاستیکی است. از این توری در زمینه‌های بسیاری استفاده می‌شود. حصارکشی باغ‌ها،پارک‌ها و زمین‌های ورزشی، ایجاد محافظ برای جلوگیری از سقوط مصالح و ساخت محوطه حصارکشی‌شده برای نگهداری از دام و طیور از جمله کاربردهای توری مرغی پلاستیکی است.

توری حصاری پلاستیکی

از توری حصاری همانطور که از نام آن پیداست برای فنس‌کشی مکان‌هایی مانند زمین بازی، ورزشگاه و باغ استفاده می‌شود. توری حصاری غالبا از گالوانیزه و PVC ساخته می‌شود. پرفروش‌ترین مدل توری حصاری، مدل سبز رنگ آن است.

توری دسته‌بندی

توری دسته‌بندی دارای پنج مدل است. این مدل‌ها بر اساس اندازه شبکه‌های توری مشخص می‌شوند. بسته با سایز و اندازه شبکه‌ها می‌توان محصولات متعددی از قبیل اسباب بازی، کالاهای سوپرمارکتی و میوه را نگهداری کرد. بزرگ‌ترین مزیت این توری انعطاف‌پذیری و کشش عالی آن است.

توری راشل

توری راشل نیز برای نگهداری و بسته‌بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع صیفی‌جات، میوه‌ها، اسباب بازی‌ها و ضایعات از محصولاتی هستند که به کمک توری راشل نگهداری می‌شوند. توری راشل برای دور نگه داشتن حشرات و غبار روی میوه‌های خرما نیز کشیده می‌شود.

سایت‌های فروش توری پلاستیکی در تهران

سایت‌های مختلفی در زمینه فروش توری پلاستیکی فعالیت می‌کنند. انتخاب سایت معتبر و متعهد اولین و شاید مهم‌ترین گام برای خرید توری پلاستیکی است. در ادامه چند سایت معتبر که به عنوان مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران فعالیت می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم.

سالار فایبر گلاس

سایت سالار فایبر گلاس یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه فروش انواع توری پلاستیکی است. علاوه بر توری، می‌توان انواع ورقه‌های پلی کربنات و ورقه‌های فایبرگلاس را در سایت سالار فایبر گلاس مشاهده نمود.

مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران

در واقع می‌توان این سایت را بهترین مرجع برای خرید انواع محصولات پوششی دانست. برای سفارش محصول مدنظر خود می‌توانید به راحتی به سایت فروشگاه به آدرس salarfiberglass.com مراجعه نمایید.

گروه صنعتی سالار فایبر دارای بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید توری‌های پلاستیکی و فایبر گلاس است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت‌ها و دریافت مشاوره برای خرید، کافی است با واحد فروش سایت سالار فایبر گلاس تماس بگیرید.

مفتول کالا

مفتول کالا یکی دیگر از چندین مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران است. دفتر مرکزی این سایت در بازار آهن تهران قرار دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت توری پلاستیکی به سایت مفتول کالا مراجعه نمایید. برای خرید از این سایت باید با واحد فروش مفتول کالا تماس حاصل نمایید.

نوین عایق

در سایت نوین عایق شما می‌توانید علاوه بر انواع توری پلاستیکی، اقدام به خرید محصولاتی مانند ورقه‌های رنگی و گالوانیزه، ایزوگام و پلی کربنات نمایید. یکی از نکات مثبت و جالب توجه درباره سایت نوین عایق امکان دیدن پروژه‌هایی‌ست که تا به توسط گروه اجرا شده است. با این ویژگی شما می‌توانید از کیفیت نصب محصول دریافتی مطمئن باشید.

توری توران

توری توران یکی دیگر از سایت‌هایی است که به عنوان مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران شناخته می‌شود. البته عمده کالاهای موجود در این سایت در دسته محصولات فلزی و استیل جای می‌گیرند. با این حال برای خرید توری پلاستیکی نیز می‌توانید از طریق سایت توری توران اقدام نمایید.

سایت‌های آگهی

برخی سایت‌ها مانند سایت توری یاب یا نیاز روز، متعلق به یک شرکت یا تولید خاص نیستند. بلکه صاحبان مشاغل آگهی فروشگاه خود را در این سایت‌ها ثبت می‌کنند. در واقع این سایت‌ها واسطه بین فروشنده و خریدار هستند.

بسیاری از آگهی‌های موجود در سایت‌های درج تبلیغات مربوط به کسب و کارهای شناخته‌شده نیستند. به همین دلیل در صورتی که قصد انتخاب و خرید از چنین سایت‌هایی دارید دقت بسیاری در کیفیت محصول و ضمانت معتبر فروشنده داشته باشید.

مراکز حضوری خرید توری پلاستیکی در تهران

برخی افراد ممکن است به هر دلیلی تمایل به خرید اینترنتی از سایت‌ها نداشته باشند. در این بخش در پاسخ به سوال توری پلاستیکی از کجا بخریم، چند مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران را برای خرید حضوری به شما معرفی می‌کنیم.

چهارراه سیروس

برای خرید حضوری چهارراه سیروس در خیابان مصطفی خمینی را می‌توان بهترین و بزرگ‌ترین مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران دانست. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های موجود در چهارراه سیروس انواع مدل‌های توری پلاستیکی را بررسی کنید. یکی از مزیت‌های خرید حضوری امکان مقایسه قیمت‌های چند فروشگاه و مغازه با یکدیگر است.

مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران

فروشگاه‌های محلی

حتما همه ما در اطراف منزل و محل زندگی‌مان مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی برای فروش ابزار و تجهیزات ساختمانی سراغ داریم. اکثر این فروشگاه‌ها به طور محدود مدل‌هایی از توری پلاستیکی را برای فروش عرضه می‌کنند.

البته همانطور که گفتیم انتظار تنوع بالایی در محصولات این مغازه‌ها نداشته باشید. با این حال بزرگ‌ترین مزیت خرید از مغازه‌های محلی نزدیک بودن آنهاست. با خرید در محل، نیازی به صرف وقت و هزینه برای رفتن به فروشگاه‌های دور از خانه نیست.

بازار آهن شادآباد

بازار آهن تهران به طور تخصصی مرکز فروش تجهیزات فلزی اعم از آهنی و غیرآهنی است. با این وجود به شکل محدود برخی از فروشگاه‌ها اقدام به فروش توری‌های پلاستیکی نیز کرده‌اند. بنابراین با گشت و گذار فراوان می‌توانید در این مرکز نیز توری پلاستیکی برای خرید پیدا کنید.

البته توصیه می‌کنیم حتی‌الامکان از سایر مراکز معرفی شده برای خرید حضوری استفاده کنید. چراکه بازار آهن شادآباد تهران به صورت ویژه بورس فروش محصولات فلزی و آهنی است. برای خرید فنس پلاستیکی از بازار آهن زمان قابل توجهی از دست خواهید داد.

سخن پایانی

دانستیم که شما می‌توانید به دو شیوه اینترنتی و حضوری اقدام به خرید محصول مدنظر خود نمایید. در این مطلب برای پاسخ به سوال توری پلاستیکی از کجا بخریم، چند مرکز فروش توری پلاستیکی در تهران را معرفی کردیم. هنگام خرید توری حتما به کیفیت محصول توجه کنید. خرید توری بی‌کیفیت تنها زحمت و هزینه‌ای اضافی به شما تحمیل می‌کند.

کد خبر: ۲۰۳٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha