۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
قرار گرفتن اتریوم در محدوده خرید بیش از حد| احتمال اصلاح قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

قرار گرفتن اتریوم در محدوده خرید بیش از حد| احتمال اصلاح قیمت وجود دارد

با افزایش قیمت بیت کوین در بازار رمزارزها و ورود شاخص احساسات بازار به محدوده سبز، قیمت اتریوم به عنوان رمزارز دوم بازار نیز با افزایش قیمت مواجه شده و در محدوده خرید بیش از حد قرار گرفته است.

به گزارش بازار، با افزایش قیمت بیت کوین در بازار رمزارزها و ورود شاخص احساسات بازار به محدوده سبز، قیمت اتریوم به عنوان رمزارز دوم بازار نیز با افزایش قیمت مواجه شده و علیرغم وجود سیگنال منفی برخی از اندیکاتورها، قیمت اتریوم طی سه هفته گذشته همچنان در کانال صعودی به سر می برد.

در بازه ۱۲ ساعته، در حال حاضر شاهد شکل گیری سیگنال فروش برای اتریوم هستیم که نشانگر فرسایش حرکت صعودی فعلی است. با اینحال، باید توجه داشت که اتریوم از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، بیش از ۳۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده که همین موضوع، نشانگر ادامه روند صعودی در میان مدت است.

ETH/USDT 12-hour chart

اما در بازار زمانی کوتاه مدتی که اسپات کاران با آن سر و کار دارند، RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار گرفته که می تواند منجر به معکوس شدن روند قیمت باشد.

در حقیقت، قیمت اتریوم اکنون در یک واگرایی نزولی قرار گرفته که می تواند روند کنونی قیمت را معکوس کرده و روند بازار را به نفع خرس ها تغییر دهد.

اگرچه روند قیمت اتریوم همچنان مثبت و صعودی به نظر می رسد، اما برخورد قیمت به مقاومت ۱۶۵۰ دلاری، می تواند اندکی منجر به لیکوئید شدن توکن در بازار شده و در نتیجه، با اندکی اصلاح قیمت مواجه شویم که در این صورت، قیمت می تواند تا سطح ۱۵۶۸ دلار کاهش یابد. اگر این حرکت اصلاحی ادامه یابد، حمایت های بعدی روی نقاط ۱۴۱۷ و ۱۳۳۱ دلار قرار خواهند داشت.

کد خبر: ۲۰۱٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha