۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
راهداران، مشمول عنوان شهید خدمت هستند
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

راهداران، مشمول عنوان شهید خدمت هستند

امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به این که ماهیت کار راهداری سخت و ایثارگرانه است ، پیگیر اطلاق عنوان شهید خدمت برای این ایثارگران هستیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای ، در دوره آموزشی آشنایی با مذاهب اسلامی و فرقه های نوظهور که ویژه اعضا و کارگزاران هیات مرکزی و هسته‌های گزینش سازمان های تابعه وزارت راه وشهرسازی در استان اردبیـل سخن می گفت ، افزود: در کنار تبدیل وضعیت ایثارگران تلاش ما بر این است تا در ۱۳ نوع قرارداد استخدامی که در راهداری از قبیل مشاوره ساعتی، کار معین، کار مشخص، نیروهای طرحی، شرکتی و … تعریف شده است به یک نوع قرارداد تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما پرداختی‌های عادلانه بین کارکنان است که انتظار می‌رود با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور اداری و استخدامی تعیین تکلیف نیروها به سرعت انجام شود.

امانی از همراهی خوب گزینش این مجموعه برای سروسامان دادن به نیروی انسانی خبر داد و بیان کرد: نیروهای گزینش به ۴۰۰ انتصابات مدیران ادارات و ۹۰ معاونت پاسخ داده و در کوتاه‌ترین زمان شرایط به کارگیری نیروها را فراهم کرده اند. و میانگین زمان پاسخگویی به استعلام های صورت گرفته به کمتر از ۶۰ روز رسیده است

وی افزود: ما آماده واگذاری بخش زیادی از فعالیت‌ها به بخش خصوصی هستیم ولی همچنان برخی مشاغل به صورت حاکمیتی باید وجود داشته باشد تا در مواقع بحرانی بتوانیم از نیروی انسانی و تجهیزات در امدادرسانی استفاده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: از طریق مجلس و دستگاه‌های مرتبط پیگیر ساماندهی نیروی انسانی و تعیین عنوان «شهید خدمت» برای راهداران ایثارگر هستیم تا زمینه این کار فراهم آید.

کد خبر: ۱۹۹٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha