۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
پرونده مسکن ملی ۱۷۰۰ نفر در زنجان تکمیل شد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

پرونده مسکن ملی ۱۷۰۰ نفر در زنجان تکمیل شد

زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: پرونده یک هزار و ۷۵۷ نفر که برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان ثبت نام کرده بودند تکمیل و به صورت نوبتی افتتاح حساب خواهند کرد.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در طرح ملی اقدام مسکن در مرحله اول  ۱۰ هزار و ۲۲ نفر در زنجان ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد، پرونده بیش از پنج هزار و ۷۰۵ نفر پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه پرونده افرادی که در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده‌اند بررسی و نتیجه نهایی به این افراد پیامک می‌شود، اظهار کرد: پرونده یک هزار و ۷۵۷ نفر تکمیل و در انتظار افتتاح حساب هستند که افتتاح حساب به صورت نوبتی انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: پرونده سه هزار و ۲۰۰ نفر که اعتراض خود را در سامانه ثبت کرده‌اند، بررسی لازم انجام و اعتراض دو هزار و ۴۲۹ نفر رد شد و افراد تایید شده مربوط به ثبت‌نامی‌های بهمن ماه سال گذشته بوده است. 

بیات منش تاکید کرد: پرونده افرادی که اسفند ماه ثبت‌نام کرده‌اند از طریق تهران بررسی و نتایج نیز به متقاضیان پیامک می‌شود و ثبت‌نامی‌های اسفند به دو صورت ثبت در سامانه و سرشماره انجام شد و متقاضیان مرحله دوم پس از دریافت پیامک می‌توانند نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند و افرادی که در سامانه اعتراض خود را وارد نکرده‌اند به منزله انصراف از ثبت‌نام است. 

وی افزود: پرونده پنج هزار و ۷۰۰ نفر در استان زنجان که برای طرح ملی اقدام مسکن اعتراض داده بودند در دست بررسی است. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان افزود: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد و برخورد لازم انجام خواهد شد. 

کد خبر: ۱۹٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha