۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
رصد تصرفات در اراضی دولتی با سیستم هوشمند
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد

رصد تصرفات در اراضی دولتی با سیستم هوشمند

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: اجرای طرح پنجره واحد در کشور به صورت سراسری آغاز شده است.

به گزارش بازار، سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: اجرای طرح پنجره واحد در کشور به صورت سراسری آغاز شده و در حال اجرا است.

خردمند افزود: اجرای این طرح در ادامه به طرح هوشمند سازی می‌رسد که هرگونه تصرفات در اراضی دولتی با سیستم هوشمند سازی و آلارم‌ها رصد می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور همچنین گفت: در سطح کشور طرحی با عنوان طرح راستی آزمایی برای ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی که یگان حفاظت دارند و فرماندهانی از نیروی انتظامی در این ادارات کل مستقر هستند اجرا شده است، همچنین در کنار آن‌ها نیروی‌های ضابط قضایی در حفظ اموال و بیت المال و اراضی بیت المال شبانه روز با گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح راستی آزمایی درسطح کشور، امروز تمامی اراضی دولتی در اختیار یگان حفاظت در سراسر کشور است و همکاران پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از این اراضی حفاظت می‌کنند.

سرهنگ خردمند تصریح کرد: این طرح با حمایت دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و همکاران دستگاه انتظامی و امنیتی در حال اجرا است و به زودی اخبار خوبی به در این راستا به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر: ۱۹۴٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha