۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
 ۲۲۰۰ مصوبه برای رونق تولید و اقتصاد در مازندران اجرا شد
معاون استاندار مازندران:

۲۲۰۰ مصوبه برای رونق تولید و اقتصاد در مازندران اجرا شد

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اجرای دو هزار و ۲۴۵ مصوبه برای رونق تولید در استان، گفت: فضای کسب و کار در استان روبه بهبود و نتیجه آن رشد ۲.۲ درصدی مشارکت اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور صبح سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در سالن استانداری با اظهار اینکه اقتصاد، امنیت و استقلال را درپی دارد، گفت: سعی تلاش شده تا با شناسایی ظرفیت های استان، ایجاد هماهنگی وهدایتگری برنامه های اقتصادی را محقق کنیم.

وی ادامه داد: برای فعالیت های جدید اقتصادی تلاش شد تا در سرمایه گذاری های جدید به اصل نیاز، اهلیت و استقرار توجه اساسی داشته باشم و اهلیت سرمایه گذار و اینکه در کدام قسمت از استان استقرار یابد توجه کنیم.

تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد رشد اقتصادی

معاون استاندار مازندران با اشاره به تشکیل کمیته های زیرمجموعه ستاد تسهیل و ایجاد کلینک های تخصصی نسبت به حل مسائل اقدام کردیم و دو هزار و ۲۴۵ مصوبه ستاد تسهیل در استان داشتیم، گفت: با اجرای مصوبات نسبت به خروج واحدهای تولیدی از تملک بانک اقدام شده است.

 خیریان پور افزود: همچنین برنامه ریزی شده تا نسبت به تکمیل طرح های اقتصادی دارای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی اقدام شود و این طرح در قالب هفت شاخص تکمیل می شود.

وی یادآور شد: برای برخی از واحدهای مهم تولیدی و اقتصادی استان، طرح های مکمل و توسعه ای تهیه شده است و تکمیل طرح های مکمل می تواند به رونق و اشتغال زایی کمک کند.

افزایش ۲.۲ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی مازندران

معاون استاندار مازندران ادامه داد: امروز نرخ مشارکت اقتصادی مازندران ۲.۲ درصد افزایش داشته است که نشان از عزم و تلاش دستگاه های مختلف برای گره گشایی از تولید و رونق تولید است.

خیریان پور به بهبود فضای کسب و کار در مازندران اشاره کرد و گفت: ایجاد هلدینگ سرمایه گذاری از جمله طرح هایی است که روند توسعه اقتصادی استان را شتاب خواهد بخشید.

کد خبر: ۱٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha