۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
شرکت الماس شیشه جهان نما از انواع نمای کرتین وال و شیشه کنترل کننده انرژی رو نمایی می کند!

شرکت الماس شیشه جهان نما از انواع نمای کرتین وال و شیشه کنترل کننده انرژی رو نمایی می کند!

نمای کرتین وال نوعی نمای شیشه ای است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شیشه کنترل کننده انرژی نیز سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

چگونه نمای کرتین وال به سازه ی شما جذابیت می بخشد؟

بازار; گروه صنعت: قطعا مهم ترین دلیل استفاده از نمای کرتین وال ایجاد جذابیت برای هر سازه ای خواهد بود. اما دلیل این امر چیست؟ نمای هر ساختمان یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده ی آن به شمار می آید. در واقع پیش از هر چیز، این نمای خارجی سازه ی شما است که مورد مشاهده قرار می گیرد. بنابراین وجود خلاقیت و زیبایی در این بخش از ساختمان، بسیار مهم خواهد بود. پیش از این، نمای ساختمان را از جنس سنگ، آجر، سیمان و ... می ساختند. اما استفاده از نماهای تمام شیشه شاید به صورت یک رویا به نظر می رسید. چرا که در عین واقف بودن به زیبایی آن، امکان استفاده از آن وجود نداشت. در واقع ایجاد استحکام و مقاومت و تامین امنیت نماهای شیشه ای ممکن نبود. اما امروزه با استفاده از نمای کرتین وال می توان همه ی ویژگی های فوق را به صورت یک جا فراهم آورد.

در واقع باید گفت که نمای کرتین وال، نوعی نمای شیشه ای است که مزایای بسیار زیادی دارد. همان طور که اشاره کردیم، مهم ترین مزیت این نما، زیبایی فوق العاده ی آن است. چرا که یک نمای یکپارچه و جذاب را به ارمغان می آورد. حال آن که در نوع فریم لس آن، حتی اتصالات و فریم ها نیز کمترین جلب توجه را خواهند داشت. دقت کنید که رنگ فریم ها در این نما محدودیت رنگ ندارد. علاوه بر این استفاده از نمای کرتین وال، سبب افزایش استفاده از نور طبیعی و کاهش مصرف انرژی خواهد شد. این نما نسبت به صوت و حرارت عایق است و برای بار دیگر در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. صرفه جویی در مصرف انرژی سبب کاهش هزینه های جاری ساکنین ساختمان خواهد شد.

این نما، مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی نظیر باران، برف، باد، زلزله و ... دارد. علاوه بر این در برابر سرقت نیز کاملا ایمن است. نصب آسان و طول عمر بالا نیز از دیگر مزایای نمای کرتین وال محسوب می شود. حال که با مزایای نمای کرتین وال آشنا شدید، از شما دعوت می کنیم تا در قسمت بعدی با شیشه های کنترل کننده ی انرژی آشنا شوید.

شرکت الماس شیشه جهان نما از انواع نمای کرتین وال و شیشه کنترل کننده انرژی رو نمایی می کند!

نمای کرتین وال

این شما و این مزایای استفاده از شیشه های کنترل کننده انرژی!

در بخش قبلی با نمای کرتین وال و مزایای منحصر به فرد آن آشنا شدید. اما آیا استفاده از این نما با به کارگیری شیشه های معمولی امکان پذیر است؟ قطعا پاسخ به این سوال منفی خواهد بود. حال به نظر شما چه شیشه ای برای استفاده در سازه های مختلف مناسب است؟ با کمی تامل شما هم قطعا مواردی نظیر عبارات زیر به ذهنتان خواهد رسید:

  • عایق صوتی بودن
  • عایق حرارتی بودن به نحوی که در زمستان مانع از عبور سرما به داخل ساختمان شود و در تابستان از عبور گرمای بیرونی به داخل ساختمان جلوگیری کند.
  • عبور حداکثری نور مفید خورشید به داخل
  • ممانعت از ورود اشعه های مضر خورشید (فروسرخ و فرابنفش) به داخل

به همین منظور و برای تامین همگی اهداف بالا، شیشه هایی تحت عنوان شیشه کنترل کننده انرژی طراحی و به بازار عرضه شده اند. این شیشه ها که با نام «Low - E» نیز شناخته می شوند، ساز و کاری شبیه به فلاسک های دو منظوره دارند. همان طور که می دانید، در فلاسک های دو منظوره پوشش نقره ی موجود، سبب گرم نگه داشتن مایعات گرم و سرد نگه داشتن مایعات سرد می شود. در شیشه های کنترل کننده ی انرژی نیز همین امر صادق بوده و عملکرد مناسبی در فصول سرد و فصول گرم سال دارند.

در ضمن این شیشه ها نور مرئی و مفید خورشید را به صورت حداکثری عبور داده و عین حال نور غیر مرئی و مضر آن را عبور نمی دهند. اشعه ی مضر مادون قرمز سبب اتلاف انرژی و اشعه ی مضر فرابنفش علاوه بر آثار سوئی که روی پوست انسان دارد، سبب فرسودگی و رنگ پریدگی مبلمان و اثاثیه ی داخلی ساختمان خواهد شد. با توجه به مواردی که گفته شد، شیشه های کنترل کننده ی انرژی با کاهش مصرف انرژی و برق، افزایش طول عمر لوازم خانگی و کاهش آسیب های احتمالی به بدن انسان سبب کاهش بسیاری از هزینه های ساکنین سازه ها خواهند شد. اما نماهای خارجی و جنس اجزای تشکیل دهنده ی آن ها بسیار متنوع هستند. بدین ترتیب شما به عنوان مصرف کننده چگونه می توانید به بهترین شکل از میان طیف گسترده ی محصولات، یک مورد را برگزینید؟

شرکت الماس شیشه جهان نما از انواع نمای کرتین وال و شیشه کنترل کننده انرژی رو نمایی می کند!

شیشه کنترل کننده انرژی

شرکت الماس شیشه جهان نما و خدماتی که مشتریان خود ارائه می دهد؟

شرکت الماس شیشه جهان نما، یکی از شرکت هایی است که در حوزه ی نمای کرتین وال و شیشه کنترل کننده انرژی تجربه ی بسیار بالایی دارد. این تجربه حاصل اجرای پروژه های متنوع و متعددی است که در طول سال های خدمت خود به نحو احسن به انجام رسانده است. همان طور که گفتیم، محصولات موجود در بازار در این حوزه دارای تنوع بسیار بالایی هستند. لذا شما برای انتخاب از میان آن ها باید به خوبی توسط مشاوران و کارشناسان مورد مشاوره قرار بگیرید. در شرکت مذکور کارشناسان و مهندسان حرفه ای وجود دارند که شما را در این راه همراهی خواهند نمود. این مشاوره از زمان انتخاب تا اجرا و حتی پس از آن نیز ادامه خواهد یافت.

محصولاتی که توسط شرکت الماس شیشه جهان نما ارائه می شوند، همگی دارای برترین کیفیت هستند. لذا شما از این بابت آسوده خاطر خواهید بود. در کنار کیفیت بالا، شما می توانید از قیمت های مناسب و دقیق این مجموعه نیز بهره مند شوید. دقت کنید که علاوه بر کیفیت، قیمت محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که احتمال سو استفاده ی سودجویان از نا آگاهی شما وجود خواهد داشت. بدین ترتیب شما با خرید از شرکت الماس شیشه جهان نما برای بار دیگر در هزینه های خود صرفه جویی خواهید نمود. مورد دیگری که در محصولات این شرکت رعایت شده است بهره مندی از گارانتی و ضمانت محصول است که خود نشان دیگری از اعتبار آن خواهد بود. امیدواریم شما از محصولات این شرکت استفاده کنید، لذت کافی ببرید و آسودگی خیال را تجربه کنید.

شرکت الماس شیشه جهان نما از انواع نمای کرتین وال و شیشه کنترل کننده انرژی رو نمایی می کند!

نمای کرتین وال

کد خبر: ۱۸۴٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha