۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
تولید ماشین آلات برداشت ۱۳ محصول کشاورزی در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولید ماشین آلات برداشت ۱۳ محصول کشاورزی در مازندران

جویبار- یوسف زاده، مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی ادوات کشاورزی در جویبار با اشاره به تولید ادواتی برای برداشت ۱۳ محصول کشاورزی گفت: برای صادرات نیازمند حمایت هستیم.

محمد یوسف زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تولید انواع دورگر، دیسک پره بشقابی و غیره اظهار داشت: این محصولات برای استفاده از مزارع و اراضی خشکه زاری قابلیت کاربرد را دارا هستند و در مدل های گوناگون عرضه می شود.

وی با بیان این که تمامی مراحل تولید در مجموعه تولیدی ما انجام می شود، افزود: بیشتر این دستگاه های برای اولین بار در استان به کارگیری و تولید شده است.

یوسف زاده همکاری و حمایت مسئولان را از تولیدکنندگان ضعیف دانست و گفت: افق خوب و مثبتی پیش روی مجموعه تولیدی ما است و نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

این تولیدکننده ادوات کشاورزی از تولید دستگاهی برای برداشت ۱۳ محصول مختلف کشاورزی خبر داد و گفت: این دستگاه قادر به برداشت محصولات مختلف از جمله یونجه، ماش، غلات، لوبیا، سیاه دانه و غیره است و مشابه آن در بازار وجود ندارد.

وی سهولت کارایی و ارتقای راندمان و به کارگیری آسان برای کاربران را از جمله مزایا دستگاه تولیدی ذکر کرد و گفت: به رغم آن که این محصول مشتری خارجی دارد اما تاکنون نتوانستیم برای صادرات آن اقدام کنیم.

کد خبر: ۱۷۸٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha