۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
بودجه شهرداری‌های استان سمنان ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است
در سال ۹۸؛

بودجه شهرداری‌های استان سمنان ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است

سمنان - معاون استاندار سمنان گفت: بودجه شهرداری‌های این استان طی سال گذشته رقمی معادل ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که در سال ۹۹ با رشد ۱۲ درصدی روبرو خواهد بود.

منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به ارتقای ۱۲ درصدی بودجه شهرداری های استان سمنان در سال ۹۹، بیان کرد: بودجه سال گذشته ۲۰ شهرداری استان سمنان رقمی معادل ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که بیشترین آن به سمنان و شاهرود اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری این میزان اعتبار با رشد ۱۲ درصد به بیش از ۹۷۰ میلیارد تومان رسیده است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد اجرای پروژه های عمرانی خوب توسط شهرداری های استان در سال ۹۹باشیم.

ضرورت اجرای طرح پسماند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سرانه مردم استان در مناطق شهری از بودجه شهرداری به ازای هر نفر یک و نیم میلیون تومان است.

فخری با بیان اینکه شهرداری ها علی رغم کاهش برخی درآمدها باید به سمت جذب سرمایه گذار حرکت کنند، ابراز کرد: شهرداری‌ها در اجرای طرح های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... مرکزیت دارند و لذا باید نقش تاثیرگذار خود را در معادلات هر شهر تقویت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که باید در شهرداری های استان سمنان پیگیری شود موضوع پسماند و مدیریت آن است، ابراز کرد: تولید زباله برای هر نفر در استان به صورت میانگین یک کیلوگرم است لذا می توان با اجرای طرح های پسماند در شهرهایی که دارای جمعیت زیادی هم نیستند، به بهترین نتایج دست یافت.

کد خبر: ۱۶٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha