۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
 ۱۴ هزار حلقه لاستیک ویژه ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری در ایلام توزیع شد
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:

۱۴ هزار حلقه لاستیک ویژه ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری در ایلام توزیع شد

ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از توزیع ۱۴ هزار حلقه لاستیک در ۹ ماهه سالجاری بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

نورالله دلخواه در گفت و گو با بازار ضمن اشاره به توزیع  ۱۴ هزار حلقه لاستیک در ایلام اظهار داشت: این تعداد لاستیک در قالب ۱۲ هزار و ۵۴۲ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

وی افزود: با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت میزان لاستیک ورودی به استان از طریق نمایندگی های لاستیک صورت می گیرد و این اداره کل براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا و مسافر درخواست لاستیک مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه ۹۲درصد سهمیه لاستیک جذب شده و در اختیار رانندگان قرار داده شده است، عنوان کرد: این تعداد لاستیک بین رانندگانی توزیع شده که فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آن‌ها فعال است.

دلخواه خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان خودروهای جاده ای صورت گرفته به‌طوری که فعالان این حوزه می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه توزیع لاستیک و اخذ حواله از محل های اعلام شده، دریافت کنند.

کد خبر: ۱٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهمن خدادادی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
      0 0
      مدت زمان انتظار بعد از ثبت نام برای حواله لاستیک چقدر است