۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
طرح استخدام کارکنان در دستور کار مجلس؛ بزودی
رئیس کارگروه ساماندهی استخدام کارکنان دولت عنوان کرد

طرح استخدام کارکنان در دستور کار مجلس؛ بزودی

گودرزی، رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، گفت: طرح استخدام کارکنان دولت به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار، عباس گودرزی درباره آخرین اخبار در مورد توافق دولت و مجلس در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اظهار داشت: از مجلس دهم تاکنون جلسات متعددی در مجلس و دولت برای ساماندهی کارکنان برگزار شده و ارتقا کارآمدی، نظام استخدامی و افزایش سطح رضایتمندی برای کارکنان از اهداف این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود: براساس توافق با سازمان اموراستخدامی کشور نیروهای شرکتی که برای بیش از یکسال مقرر میشود فعال باشند باید از طریق آزمون، گزینش ومصاحبه جذب شوند. وخلاف آن جرم انگاری محسوب می‌شود.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد:نیروهای موجود که ماهیت بلند مدت نیز دارند قرداد تعیین کار معین میشوندومابقی که در شرکت هستندبه شکل متمرکز حقوقشان از امور استخدامی پرداخت شود.

گودرزی تصریح کرد: در موضوع قرار دادی‌ها نیز دولت قول داده در قالب لایحه ایی کارکنان را ساماندهی کند وامیدواریم باتوجه به اینکه طرح به امضای ۱۸۰ نفر از نمایندگان رسیده به زودی در دستور کار صحن مجلس قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: نمایندگان پس از ورود به صحن نیز پیشنهادات خود را میتوانند برای تکامل طرح امور استخدامی کارکنان ارائه خواهند کرد وامیدواریم با به نتیجه رسیدن آن دغدغه مردم حل شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهروز IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      0 0
      سلام.درود خداد بر فرزندان پاک ایران زمین که به فکر مردم کارگر هستند