۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، کوکوین یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

به گزارش بازار، از زمانی که صرافی بایننس استفاده از خدماتش را مبتنی بر احراز هویت اجباری کرد بسیاری از کاربران در دنیای ارزهای دیجیتال به دنبال جایگزین برای آن بودند که در این بین صرافی kucoin با توجه به‌عدم نیاز به احراز هویت اجباری یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی بود، به همین دلیل حجم زیادی از سرمایه گذاران ایرانی این صرافی را برای معاملات خود انتخاب کردند. برای استفاده از خدمات صرافی کوکوین مسلما اولین گام ثبت نام در آن می‌باشد که در این مطلب به آموزش و مراحل ایجاد حساب در صرافی کوکوین خواهیم پرداخت.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، کوکوین یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. این صرافی به طور کلی دارای امتیاز خوبی می‌باشد و دارای رتبه ۶ در بین صرافی‌های بین المللی می‌باشد و تقریبا از تمامی رمز ارزهای محبوب پشتیبانی می‌کند. ثبت نام در کوکوین و استفاده از خدمات آن به گونه‌ای می‌باشد که تمامی کاربران اعم از تریدرهای حرفه‌ای و تازه وارد می‌توانند به راحتی از آن استفاده نمایند، در ادامه مراحل ثبت نام را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

پیشنهاد میکنیم برای مطالعه دقیق تر راجب نحوه ثبت نام حتما به سایت باینری آپشن جاب مراجعه داشته باشید لینک این آموزش مهم را در زیر متن برای شما عزیزان قرار میدهیم تا بتوانید مستقیم وارد سایت شوید.

ثبت نام در صرافی کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

مراحل ثبت نام در کوکوین:

برای ثبت نام در کوکوین می‌بایست مراحل زیر را دنبال نمایید:

۱-وارد وب سایت صرافی کوکوین شوید.

۲-در صفحه اول سایت گزینه sign up را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

۳-در این سایت kucoin امکان ثبت نام با ایمیل و شماره همراه وجود دارد، اما بهتر است تا با استفاده از ایمیل ثبت نام کنید.

۴-بعد از وارد کردن ایمیل، روی گزینه Send Code کلیک کنید تا کد تائیدیه‌ای برای ایملیتان ارسال شود، سپس کد دریافتی را در سایت وارد کنید تا مشخص شود ایمیل متعلق به شخص شما می‌باشد.

۵-بعد از آن باید رمز عبوری برای ورود به سایت تعریف کنید، این رمز عبور می‌بایست شامل عدد، حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و نماد (!) باشد. (به طور کلی جهت جلوگری از هک شدن حساب باید رمز عبور قوی را انتخاب کنید)

۶-در نهایت تیک مربوط به قبول قوانین را بزنید و با کلیک بر روی گزینه Sign Up مراحل ثبت نام در صرافی کوکوین را به پایان برسانید.

نکته: در صورتی که مراحل ثبت نام طولانی شود، ممکن است که مجددا به ایمیل شما کد تائید ارسال شود که می‌توانید با وارد کردن کد جدید فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایید.

نکات مهم در ثبت نام صرافی kucoin

  • کاربران ایرانی برای ثبت نام در صرافی کوکوین شرایط مشابه با صرافی بایننس را دارند، بنابراین توصیه ما این است که برای ثبت نام از ایمیل به جای شماره همراه استفاده کنید و تمامی نکاتی که برای ثبت اشتراک در بایننس را باید در نظر بگیرید، برای کوکوین نیز مد نظر داشته باشید.
  • جهت ورود به سایت کوکوین بهتر است تا از سرور مجازی vps و یا فیلترشکن vpn استفاده نمایید؛ چرا که سایت نباید متوجه ملیت شما شود در صورت تائید ایرانی بودن شما حسابتان مسدود خواهد شد. بنابراین بهتر است در تمامی مراحل ثبت نام صرافی کوکوین جانب احتیاط را مد نظر داشته باشید تا سرمایه‌تان به خطر نیوفتد.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

آموزش های کامل راجب آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را در سایت باینری آپشن جاب قرار داده ایم که میتوانید اسم این سایت را در گوگل سرچ نمایید تا برای شما سایت را بیاورد.

پاداش های عضویت در کوکوین

بعد از ثبت نام در صرافی با ایجاد حساب کاربری کوکوین، صفحه‌ای را روی صفحه اصلی کاربری خود مشاهده می‌کنید که در این صفحه به شما چند نوع پاداش پیشنهاد شده است، با انتخاب هر یک از موارد می‌توانید پاداش عضویت در صرافی را دریافت نمایید.

روی هر یک از موارد که کلیک کنید، به شما پیغام داده می‌شود که در صورت واریز اولین وجه به صرافی این پاداش تحت عنوان تخفیف بر روی کارمزدهای معاملات شما اعمال خواهد شد.

نتیجه گیری:

به طور کلی ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوکوین مراحل ساده ای دارد، اما توجه به یک سری نکات بسیار مهم است چرا که در صورتی که ایرانی بودن و هویت شما مشخص شود امکان مسدود شدن حساب بسیار زیاد است. صرافی کوکوین یکی از معتبر ترین پلتفرهای تجاری مبتنی بر ارز دیجیتال در سراسر جهان می باشد و به دلیل میزان کم کارمزدها کاربران بسیاری از خدمات آن استفاده می نمایند.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha