۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
احتمال قرار گرفتن VeChain در مسیر صعود| پتانسیل قیمت VET تا کجاست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال قرار گرفتن VeChain در مسیر صعود| پتانسیل قیمت VET تا کجاست؟

علیرغم افزایش قیمت ایجاد شده در بازار ارزهای دیجیتال از اوایل هفته جاری، چشم انداز قیمت وی چین (VeChain ) هنوز کاملاً صعودی به نظر نمی‌رسد.

به گزارش بازار، علیرغم افزایش قیمت ایجاد شده در بازار ارزهای دیجیتال از اوایل هفته جاری، چشم انداز قیمت وی چین (VeChain ) هنوز کاملاً صعودی به نظر نمی‌رسد، چراکه این ارز هنوز به بالاترین سطح خود نرسیده است. وی چین موفق شده یک بار دیگر از حمایت قوی خود به سمت بالا بازگردد. اما با این وجود، هنوز تا رسیدن به بالاترین سطح قیمت خود فاصله دارد.

قیمت ارز بومی این شبکه یعنی VET در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ پس از حمام خون اخیر ایجاد شده در بازار رمزارزها به ۰.۰۳۹ دلار کاهش یافت. اما با اینحال، هنوز هم ۸۱ درصد از بالاترین قیمت ۰.۲۸ دلاری که در آوریل ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، ۸۱ درصد فاصله دارد.

آخرین تحولات VeChain
طبق آخرین تحولات از شبکه VeChain، کل ارزش قفل شده بر روی این ارز، ۱۷.۴۵ میلیون دلار است. طبق اعلام موسسه تحقیقات بلاکچین DeFi Lama، همین رقم تا ۲ ماه پیش، تقریباً دو برابر بود. در دیگر اخبار رسیده از وی چین، بنیانگذار آن یعنی «سانی لو» به پرداخت ۸ میلیون دلار برای حمایت از اوکراین متعهد شده و این در حالیست که اوایل این هفته، دولت اوکراین در توییتی اعلام کرد که این کشور اکنون در حال پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال است.

در پاسخ به همین توئیت دولت اوکراین، سانی لو متعهد شد ۵ میلیون دلار به آدرس کیف پول VeChain دولت این کشور واریز کند. دکتر گاوین وود از اکوسیستم پولکادات نیز از اهدای ۵ میلیون دلاری به اوکراین در قالب ارز دات خبر داد. اما قبل از اینکه به پیش بینی قیمت VeChain بپردازیم، بیایید نگاهی به مشکلی که این اکوسیستم سعی در حل آن دارد، داشته باشیم.

این پروژه در سال ۲۰۱۵ با هدف ایجاد انقلابی در زنجیره تامین با استفاده از فناوری بلاک چین ابداع شد. اگرچه در ابتدا، VeChain یک دارایی بر روی شبکه ERC-۲۰ بود، اما در سال ۲۰۱۸ به بلاک چین بومی خود رفت. این شبکه اکنون شامل ۲ ارز در اکوسیستم خود است؛ یعنی VET و VTHO. با استفاده از فناوری VeChain، شرکت ها می توانند محصولات خود را در کل زنجیره تامین پیگیری کنند. این قابلیت همچنین به جلوگیری از جعل یا هرگونه تعدیل در کل فرآیند توزیع کمک می کند.

تحلیل قیمت VeChain

احتمال قرار گرفتن VeChain در مسیر صعود| پتانسیل قیمت VET تا کجاست؟


دارایی بومی شبکه VET در حال حاضر با قیمت ۰.۰۵۲ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می شود که هنوز ۸۱ درصد کمتر از پیک قیمتی آن است. برای چشم انداز صعودی، قیمت VET نباید کمتر از ۰.۰۳۹ دلار را تجربه کند. قدم بعدی، شکستن سطح ۰.۰۷ دلار و تبدیل آن به پشتیبانی است.

اگر هر دو مورد مذکور رخ بدهد، ۰.۱۳ دلار می تواند پیش بینی قیمت VeChain مناسبی برای سال ۲۰۲۲ باشد. این سطح همچنین با سطح ۰.۶۱۸ Fib که از اوج های آوریل تا پایین ترین سطح اخیر کشیده شده است، مطابقت دارد.

کد خبر: ۱۳۸٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha