۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
شرایط برای صادرات مکمل‌های دارویی دام وطیور در آمل فراهم شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شرایط برای صادرات مکمل‌های دارویی دام وطیور در آمل فراهم شد

آمل- فولاد، فعال در صنعت دارو و مکمل‌های دام و طیور گفت: با راه‌اندازی خط توسعه‌ای مکمل‌های دارویی دام و طیور شرایط برای صادرات محصولات به خارج از کشور فراهم شد.

علیرضا فولاد آملی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی برای راه اندازی و افتتاح خط تولید توسعه ای بزرگترین واحد مکمل های دام وطیورشمال کشور درآمل اظهار داشت: با تکمیل این طرح، کشور از واردات مکمل های ضد انگل و باکتری تاحدودی بی نیاز شده است.

وی ظرفیت کارخانه را ۲۰ هزار تن در سال ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نفر در این واحد مشغول کار و فعالیت هستند.

وی ادامه داد: با بهره برداری ازآن وعرضه مکمل های جدید ضد انگل وباکتری، تا حدودی کشور از واردات این نوع مکمل های صنعت دام وطیور بی نیاز شد.

مدیر ارشد اجرایی شرکت ارس بازارآمل گفت، با افتتاح این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه حدود ۲۰ هزار تن در سال برای هشت نفر زمینه اشتغالزایی فراهم کرده است.

فولاد آملی با بیان اینکه ، تعداد کل نیروهای مشغول به کار دراین واحد تولیدی درمجموعه درخط های تولید چندگانه به حدود ۲۰۰ نفر افزایش یافته است، افزود: با راه اندازی خط توسعه ای مکمل های دارویی دام وطیوربا استفاده ازتجهیزات استاندارد و ضوابط بین المللی، شرایط برای صادرات محصولات تولیدی این شرکت به خارج از کشور نیز فراهم شده است.

وی اضافه کرد، این شرکت با استفاده از مدرنترین ماشین آلات داروسازی و مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت با توان انجام کلیه آزمایشهای شیمیایی ، دارویی و میکروبیولوژی و برخورداری از همکاری متخصصان علوم آزمایشگاهی، دامپزشکان داروسازان متخصصان علوم دامی آبزیان بیش از ۸۰ نوع اقلام غذایی (مکمل و کنسانتره) دارویی و انواع ضدعفونی کننده های مورد نیاز دام طیور و آبزیان کشور را در خطوط مختلف کارخانه تولید می کند.

کد خبر: ۱۳۵٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha