۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
۵۹۰ طرح بزرگ صنعتی استان بوشهر از گاز برخوردار شدند
استاندار بوشهر:

۵۹۰ طرح بزرگ صنعتی استان بوشهر از گاز برخوردار شدند

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از گازرسانی به ۵۹۰ طرح صنعتی بزرگ در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر در دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در ایام دهه فجر در ۱۰ شهرستان استان حضور خواهیم داشت و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی و ورزشی و ...را افتتاح و کلنگ‌ زنی می‌کنیم و البته مهم‌ترین تاکید ما کیفیت پروژه‌هاست.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت بالایی برای توسعه دارد و باید این استان‌تبدیل به کارگاه سازندگی شود تا شاهد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از تولید نباید فقط روی کاغذ و از طریق شعار باشد بلکه باید عملا در مسیر حمایت موثر از تولیدکنندگان گام برداریم تا زمینه توسعه و رونق تولید فراهم شود.

محمدی‌ زاده با اشاره به وضعیت راه‌آهن بوشهر به شیراز نیز گفت: با تامین منابع مالی مورد نیاز، انتظار داریم سال ۱۴۰۱ شاهد فعال‌سازی این پروژه استراتژیک برای استان باشیم.

وی از تسریع در احداث سد دهرود خبر داد و افزود: این سد با وجود کمبود اعتبار، پیشرفت قابل قبولی داشته و بزودی شاهد تکمیل این طرح مهم خواهیم بود.

استاندار بوشهر از گازرسانی به ۵۹۰ طرح صنعتی بزرگ در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: امروز حدود ۶۰ طرح صنعتی جدید از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و تعداد صنایع برخوردار از گاز به ۵۹۰ طرح افزایش می‌یابد.

محمدی‌زاده بیان کرد: همچنین ۹۹ درصد جمعیت شهری استان بوشهر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و با گازرسانی به جزیره خارگ شاهد تکمیل شبکه گاز شهری خواهیم بود.

کد خبر: ۱۳۳٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha