۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
در حوزه تولید واکسن کرونا به نقاط خوبی دست یافته ایم
محمد مخبر:

در حوزه تولید واکسن کرونا به نقاط خوبی دست یافته ایم

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد در حوزه درمان خبر داد و گفت: در زمینه پلاسمادرمانی کارهای خوبی انجام شده و در حوزه تولید واکسن کرونا نیز به نقاط خوبی دست یافته ایم و در این زمینه از سایر کشورها عقب نیستیم.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه ساماندهی تسهیلات حمایتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا عصر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های این نهاد برای کمک به اقشار آسیب دیده از تبعات شیوع کرونا ارایه کرد وگفت: از روز نخست شیوع کرونا ستادی در این نهاد تشکیل شد و اقدامات خود را در سرفصل های مختلف نظیر تامین دارو و تجهیزات پزشکی و نیز توزیع کمک های معیشتی سازماندهی کردیم.

محمد مخبر افزود: در حال حاضر ۳۱ دستگاه تولید ماسک را در کشور مستقر کرده ایم به گونه ای که ظرفیت بالایی در تولید انواع ماسک ایجاد شده که به زودی شاهد رفع کمبودها در این زمینه خواهیم بود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همچنین از اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد در حوزه درمان خبر داد و گفت: در زمینه پلاسمادرمانی کارهای خوبی انجام شده و در حوزه تولید واکسن کرونا نیز به نقاط خوبی دست یافته ایم و در این زمینه از سایر کشورها عقب نیستیم.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ۵۰۰ نقطه در کشور و توزیع اقلام و بسته های بهداشتی در میان نیازمندان خاطرنشان کرد: این ستاد ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اجرای طرح های مشاغل خرد و خانگی تدارک دیده تا به سرعت بتواند ۱۶۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کند.

اختصاص اعتبار برای جهش تولید، ایجاد سه هزار فروشگاه مجازی، تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان تنخواه برای شرکت های دانش بنیان که در این مقطع دچار مشکل شدند، توزیع یک میلیون اقلام بهداشتی و توزیع یک میلیون بسته غذای خشک از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود که توسط محمد مخبر گزارش داده شد.

کد خبر: ۱۳٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha