۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
 انتقاد از مسدودسازی پلتفرم های داخلی رمز ارزها | باید بازار رمز ارزها را بومی سازی کنیم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

انتقاد از مسدودسازی پلتفرم های داخلی رمز ارزها | باید بازار رمز ارزها را بومی سازی کنیم

حسینی کیا عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بازار رمزارزها اقبال عمومی و جهانی دارد و باید آن را مدیریت و بومی‌سازی کنیم.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ساماندهی بازار رمزارزها در کشور گفت: ساماندهی بازار رمزارزها باید اولویت اصلی وزارت امور اقتصادی و دارایی باشد.

وی با اشاره به مسدودسازی پلتفرم های داخلی رمز ارزها، تصریح کرد: بنده با  رویکرد  مسدودسازی پلتفرم های داخلی رمز ارزها موافق نیستم و به جای این کار، باید بازار رمز ارزها مدیریت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: رمزارزها نقش مهمی در بازار جهانی دارند و ما هم نباید با این بازار مقابله کنیم و رویدادهای این بازار عقب بمانیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بازار رمزارزها اقبال عمومی و جهانی دارد و باید آن را مدیریت و بومی‌سازی کنیم. بومی‌سازی رمزارزها از این جهت حائزاهمیت است که نباید مردم ما از این طریق دچار ضرر و زیان شوند.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: گاهی اوقات در برخی از پلتفرم‌های رمزارز معاملاتی انجام می‌شود که به یکباره فردی، ثروت ۵۰ ساله خود را از دست می‌دهد و لازم است که با بومی‌سازی کاری کنیم که مردم ضرر نکنند.

کد خبر: ۱۲۲٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha