۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
ایستگاه ریلی بابل پس از ۱۰ سال احداث نشده است
نماینده مردم بابل در مجلس:

ایستگاه ریلی بابل پس از ۱۰ سال احداث نشده است

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس گفت: ۱۰ سال از مصوبه ایجاد ایستگاه ریلی در بابل می گذرد و هنوز اجرایی نشده است.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه مازندران خدمات می دهد و سالانه ۳۰ میلیون مسافر به استان سفر می کنند، از امکانات و زیرساخت های ضعیفی در حوزه راه و شهرسازی برخوردار است، افزود: راه های مواصلاتی استان بسیار مشکل دارند.

وی ایجاد آزادراه را مطالبه دیرینه و به حق مردم مازندران بیان کرد و گفت: مردم استان به تنهایی به آزادراه نیاز ندارند بلکه این خواست همه مسافرانی است  که به استان سفر می کنند.

وی با عنوان اینکه برخی از استان ها دارای چندین آزادراه هستند، افزود: این درحالی که استان مازندران از داشتن یک آزادراه محروم است.

سعادتی همچنین با اظهار اینکه بابل از داشتن طرح ملی و قوی و یکپارچه محروم است، افزود: تبعیض مسئولان گذشته در استان سبب عقب ماندگی شده است.

این نماینده مجلس همچنین به بودجه اندک شهرداری بابل اشاره کرد و گفت: سهم این شهرداری از ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه ملی پنج میلیارد تومان است.

وی با اظهار اینکه ۱۵ درصد راه های استان دربابل واقع شده است، کیفیت راه های منطقه را بسیار پایین ذکر کرد و گفت: بابل جزو سه شهر حادثه خیز استان به شمار می رود و با آنکه ۱۰ سال از مصوبه ایجاد ایستگاه راه آهن می گذرد اما هنوز خط ریلی شیرگاه - بابل اجرایی نشده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha