۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بررسی دفتر بولت ژورنال و برنامه ریزی با معرفی تولید کننده شمع معطر

بررسی دفتر بولت ژورنال و برنامه ریزی با معرفی تولید کننده شمع معطر

دفتر بولت ژورنال. بولت ژورنال در حقیقت یک دفتر ساده است که برای برنامه‌ریزی و کنترل امور مربوط به زندگی طراحی شده است.

به گزارش بازار، دفتر بولت ژورنال. بولت ژورنال در حقیقت یک دفتر ساده است که برای برنامه‌ریزی و کنترل امور مربوط به زندگی طراحی شده است. این دفتر قادر است به شما کمک کند برنامه‌های زندگیتان را مطابق اهدافتان تنظیم نمایید. این دفتر اغلب به جذاب‌ترین صورت طراحی می‌شود و به همین دلیل فرد مصرف کننده تلاش می‌کند برنامه‌های آن را در زندگی پیاده کند. این دفتر را می‌توان با کاربردهای مختلفی مثل برنامه ریزی برای مطالعه محصلان، برنامه‌ریزی کاری، برنامه‌ریزی تحصیلی، برنامه‌ریزی تجاری و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

برای استفاده از دفتر بولت ژورنال کافی است آن را تهیه کنید و یک خودکار به همراه داشته باشید. همچنین باید اهدافتان را تنظیم کنید و برنامه‌ای که برای رسیدن به این اهداف است را تنظیم کنید. این دفتر بخش‌های مختلفی دارد که باعث می‌شود به صورت طبقه بندی شده برنامه‌ریزی کنید و به موفقیت در هر حیطه‌ای نزدیک شوید.

دفتر بولت ژورنال

روش استفاده از دفتر بولت ژورنال

دفتر بولت ژورنال بخش‌های مختلفی دارد که اطلاعات مختلفی را می‌توان در آنها نوشت. این بخش‌ها با طبقه‌بندی‌های مختلف به صورت هفتگی، ماهانه و ... سازمان یافته‌اند. البته کسی نیست که در اولین روزها بتواند به درست‌ترین  روش از بولت ژورنال استفاده کند و به برنامه‌هایش برسد.

هدف اصلی از استفاده از دفتر بولت ژورنال این است که انگیزه کافی برای برنامه‌ریزی و تلاش در جهت برنامه‌ها ایجاد شود. از این رو عوامل مختلفی مثل جملات انگیزشی نیز در این دفترها گنجانده شده است.

این دفتر طوری طراحی شده که به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های هر روز را بنویسید و هر کار را بر اساس یک برنامه هفتگی و ماهانه خاص تنظیم نمایید. شما می‌توانید لیست کارهای هر روز را در این برنامه بنویسید و پس از پایان هر روز عملکردتان را ارزیابی کنید.

در صورتی که نتوانستید به برنامه خود برسید، لازم نیست نگران باشید. در ابتدا شما باید با استفاده از دفتر بولت ژورنال ریتم زندگی خود را پیدا کنید. بعد می‌توانید برنامه‌هایتان را اصولی‌تر تنظیم کنید تا به اهدافتان برسید.

تولید کننده شمع معطر

درست است که بعد از اختراع لامپ استفاده از شمع به عنوان منبع روشنایی دیگر رایج نیست! اما شمع‌ها امروزه کاربردهای متفاوتی دارند و بیشتر آنها از نظر دکوراسیون حائز اهمیت‌اند. شمع معطر نوعی یکی از محبوب‌ترین شمع‌های موجود در بازار هستند که با عطرهای مختلفی تولید می‌شوند. در واقع روشن کردن این شمع‌ها باعث می‌شود عطر خوبی در فضا بپیچد و فضای خاصی حاکم شود. اهمیت استفاده از این شمع‌های عطری امروزه بیشتر کشف شده و همه به دنبال شمع‌هایی هستند که کیفیت مناسب، عطر خوشبو، دوام زیاد و زیبا باشند.

چرا از شمع معطر استفاده می‌کنیم؟

شمع معطر ممکن است از رایحه‌های مختلفی ساخته شده باشد که از میان آنها می‌توان به پرتقال، وانیل، نعنا، اکالیپتوس، رزماری و حتی شکلات اشاره کرد. شمع‌های عطری علاوه بر عطر خوبی که دارند، از نظر زیبایی نیز قابل توجه‌اند. به همین دلیل این شمع‌ها با توجه به نوع خود می‌توانند کاربردهای زیادی داشته باشند. کاربردهای این شمع شامل استفاده در:

  • مراسمات مذهبی
  • رایحه درمانی یا آروماتراپی
  • پاکسازی سیستم تنفسی بدن
  • یوگا و مدیتیشن
  • کاهش استرس
  • مطبوع سازی فضای منزل یا محل کار

استفاده از معطر چه خواصی دارد؟

شاید فکر کنید که تنها خاصیت شمع معطر عطر خوشی است که ایجاد می‌کند. اما باید یکبار استفاده از شمع معطر را تجربه کنید تا بتوانید تاثیر شگفت انگیزی که این شمع در روحیه و آرامشتان دارد را بچشید.

امروزه شمع‌های عطری علاوه بر زیبایی و عطری که ارائه می‌کنند از نظر روحی و درمانی نیز مفیدند. شما با استفاده از شمع‌های عطری می‌توانید ظاهر لوکس‌تری به فضای منزلتان ببخشید و به راحتی از دست بوی غذا  یا چربی راحت شوید. شمع‌های معطر رسیدن به یک سبک زندگی ایده‌آل و سالم را به شما تلقی می‌کنند و حتی می‌توانند انگیزه‌ای برای بهبود سبک زندگی باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شمع‌های معطر با برخی عطرهای خاص می‌توانند محرکی برای افزایش تمرکز باشند.

می‌توانید تصور کنید که بعد از یک روز سخت و بازگشتن به منزل، یک شمع عطری زیبا را روشن کنید و استراحت کنید. قطعاً بعد از اینکار حس بهتری خواهید داشت و برای ادامه زندگی آمادگی کامل پیدا می‌کنید. علاوه بر احساسات درونی که با استفاده از شمع معطر به دست می‌آورید، می‌توان گفت که این شمع برای منزل آرایی و بهبود دکوراسیون نیز بسیار ایده آل است. این شمع‌ها منبع بسیار زیبایی برای نور به حساب می‌آیند و در کنار عطر زیبایی که به منزل می‌بخشند، ویژگی خاص بودن را به شما اضافه می‌کنند.

چه نکاتی را در هنگام خرید شمع معطر رعایت کنیم؟

شمع معطر به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، بیشتر هم مورد توجه قرار می‌گیرد. اما برای اینکه بتوانید شمع‌های مناسبی خریداری کنید به چیزی بیشتر از توجه نیاز دارید. شمع معطر باید از نظر عطری در نت اول، نت وسط و نت انتهایی خوشبو باشد؛ یعنی با هر فاصله و در هر زمانی عطر شمع به خوبی استشمام شود. علاوه بر این ویژگی‌هایی مثل شعله رنگی و شکل ظاهری شمع نیز قطعاً در دکوراسیون نقش خواهد داشت.

همچنین باید به نکات کلی خرید شمع یعنی دوام شمع و کیفیت بالای آن هم توجه کنید. شمعی که زود می‌سوزد و خواص خود مثل عطر را از دست می‌دهد، قطعاً نمی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید شمع مناسب با بهترین تولید کننده شمع معطر یعنی گروه هنری ناچو در ارتباط باشید. محصولات موجود در سایت ناچو بی‌نظیر بوده و تمام ویژگی‌هایی که مد نظر مشتری است را با هم ارائه می‌کند.

کاربرد دفتر برنامه ریزی

همانطور که می‌دانید برای رسیدن به هر هدفی اولین نکته برنامه‌ریزی است؛ در واقع این موضوع آنقدر عامیانه است که تا اسم موفقیت و پیروزی را می‌شنویم، ناخودآگاه یک برنامه‌ریزی بسیار خلاصه را در ذهنمان مرور می‌کنیم. امروزه برای برنامه‌ریزی ابزارهای جدید و کارآمدی وجود دارد که می‌تواند برنامه‌ریزی را ساده‌تر و قابل انجام‌تر کند. یکی از این ابزارها دفتر برنامه ریزی است که اتفاقاً بسیار پرطرفدار است.

دفتر برنامه ریزی  می‌تواند تمام نکاتی که در مورد برنامه‌ریزی مهم است را به شما ارائه کند. داشتن نظم در سبک زندگی روزمره، اهمیت دادن به زمان، استفاده درست از منابع و ... را می‌توانید با دفتر برنامه ریزی مهیا کنید. اینکه شما در طول روز چند ساعت از زمانتان را به چه کاری مشغولید، در رسیدن به موفقیت بسیار مهم است.

برای اینکه این مسئله ملموس‌تر باشد، فرض کنید با برنامه ریزی بتوانید هر روز ۲ ساعت بیشتر از زمانتان استفاده کنید؛ این عدد را در ۳۶۵ ضرب کنید و عدد حاصل را در باز هم در ۵ ضرب کنید. حاصل عدد بزرگی است که نشان می‌دهد با استفاده از دفتر برنامه‌ریزی طی ۵ سال چقدر به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوید. البته باید گفت که با برنامه‌ریزی درست بسیاری از ما می‌توانیم روزانه ۶ تا ۸ ساعت بیشتر از زمانمان استفاده کنیم و این در مقایسه با محاسبات قبلی خیلی فوق العاده است.

کاربرد دفتر برنامه ریزی

کاربردها و ویژگی های دفتر برنامه ریزی

کاربرد دفتر برنامه ریزی بسیار بیشتر از آنچه که ما فکر می‌کنیم است. در واقع با این دفتر می‌توانید به هر آنچه که تصور می‌کنید برسید. یک شغل خوب، سطح تحصیلی بالا، رتبه خوب در کنکور، قهرمانی در یک عرصه ورزشی، ترک یک عادت بد، ایجاد یک عادت خوب و ... همگی با کمک دفتر برنامه ریزی ممکن می‌شوند. طبق این نکات هر کسی باید از یک دفتر برنامه ریزی مناسب استفاده کند.

با استفاده از این دفتر تصمیم‌گیری‌ها ساده‌تر خواهد بود، در مورد اهداف چشم انداز واضحی وجود دارد، خلاقیت به حداکثر می‌رسد، روی عملکرد کنترل وجود دارد و ... برای هر کدام از این مواردی که ذکر کردیم و برای سایر کاربردهای دفتر برنامه‌ریزی، یک کتاب نگاشته شده است. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر هنوز از این دفتر استفاده نمی‌کنید، از سایت گروه هنری ناچو بازدید نمایید و با بهترین محصولات در نوع خود آشنا شوید.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha