۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
حمایت مالی ۳۲ میلیارد ریالی از توان‌خواهان بهزیستی در مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد:

حمایت مالی ۳۲ میلیارد ریالی از توان‌خواهان بهزیستی در مازندران

ساری - مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۳۲ میلیارد ریال حمایت مالی از جامعه هدف و توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی از ابتدای شروع کرونا تاکنون صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرزاد گوهردهی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه مقابله با کرونا مازندران در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری با بیان اینکه در بهزیستی ستاد استانی مقابله با کرونا شکل یافته است، افزود: به تبع آن در سطح شهرستان ها نیز این ستاد فعال شده است و پیگیری لازم برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در بین مددجویان و جامعه هدف انجام می شود.

وی با اظهار اینکه تاکنون بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال حمایت مالی به جامعه هدف در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی در حوزه توانبخشی و پیشگیری انجام گرفته است، افزود: این کمک ها به مراکز و جامعه هدف صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: در حوزه توانبخشی به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از توانخواهان در منازل و یک هزار و ۶۰۰ نفر از توانخواهان در مراکز شبانه روزی از حمایت های مالی برای مقابله با کرونا بهره مند شدند و به ازای هر مددجو در مراکز شبانه روزی ۵۰۰ هزار تومان و به مددجویان موجود در منازل ۲۵۰ هزار تومان کمک و مساعدت مالی شده است.

گوهردهی شمار مراکز شبانه روزی مددجویان بهزیستی را ۱۰۹ مرکز اعلام کرد و گفت: این مراکز به صورت شبانه روزی به افراد تحت پوشش خدمات می دهند.

وی از توزیع بیش از پنج هزار بسته بهداشتی و مواد غذایی بین خانوارهای آسیب پذیر در حاشیه شهرها خبر داد و گفت: ۵۲۵ نفر از کودکان کار و خیابانی در شهرستان  ها شناسایی و پیج های آموزشی و حمایتی در اختیار آنان قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha