۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
قیمت تور زمینی ارمنستان و گرجستان؛ مقایسه هزینه های تور باتومی با ایروان

قیمت تور زمینی ارمنستان و گرجستان؛ مقایسه هزینه های تور باتومی با ایروان

اگر برای گذراندن تعطیلات خود به دنبال حضور در کشوری دیگر هستید که هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای را در پی داشته باشند، تور زمینی ارمنستان و گرجستان بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

به گزارش بازار، اگر برای گذراندن تعطیلات خود به دنبال حضور در کشوری دیگر هستید که هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای را در پی داشته باشند، تور زمینی ارمنستان و گرجستان بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. ارمنستان و گرجستان از جمله کشورهایی هستند که مسیر زمینی برای آن‌ها بسیار هموار است و پکیج‌های متنوع زمینی نیز برای آن‌ها برگزار می‌شود. هزینه تمام شده سفر زمینی با تور به ارمنستان یا گرجستان بسیار کمتر از تور هوایی گرجستان و ارمنستان است. علاوه‌بر این ورود به این دو کشور نیازی به دریافت ویزا نداشته و همین موضوع قیمت تور تفلیس لحظه آخر و تور ایروان را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب تور زمینی در فصل‌های خلوت مانند زمستان، کاهش مدت اقامت و اقامت در هاستل‌ها هزینه سفر به این دو کشور را تا حد ممکن کاهش دهید و از جاذبه‌های بیشتری در این کشورها دیدن کنید!

چرا با تور به ارمنستان و گرجستان سفر کنیم؟

تورهای مسافربری روزبه‌روز تقاضای بیشتری پیدا می‌کنند و افرادی که یکبار این روش را تجربه کرده‌اند، مایلند بار دیگر این نوع سفر را انتخاب کنند. در سفر معمولی شما مسئولیت گرفتن بلیط، رزرو هتل، استراتژی سفر و انتخاب رستوران برای صرف غذا را به ‌عهده دارید. این دغدغه‌ها باعث می‌شود که زمان کمتری را برای گشت‌وگذار در ارمنستان و گرجستان داشته باشید.

از طرفی ممکن است برای اولین بار به این کشورها سفر کنید و اطلاعات کافی در مورد ساعت کار مکان‌های تفریحی مانند پارک‌ها، موزه‌ها و... نداشته باشید. سفر با تور بدون هیچکدام از این نگرانی‌ها انجام می‌شود؛ چراکه لیدر و کارشناسان آژانس هواپیمایی این اطلاعات را در اختیار دارند. سفر با تور به ارمنستان و گرجستان همچنین هزینه کمتری دارد؛ زیرا هتل و همچنین هزینه‌های جانبی به ‌صورت گروهی انجام شده و تخفیف‌هایی را نیز شامل می‌شود.

این در حالی است که در سفر شخصی باید دارای گواهینامه بین المللی باشید و هزینه کاپوتاژ را نیز بپردازید. یکی از مزیت‌های بزرگ سفر با تور زمینی، قیمت ارزان‌تر آن نسبت به روش هوایی است. در این صورت شما می‌توانید با ذخیره پول سفر، از مکان‌های دیدنی بیشتری دیدن کنید و مدت اقامت‌تان را بیشتر کنید. سفر با تور باعث می‌شود شما از همان ابتدا هزینه کل سفر را بدانید و بتوانید روی آن برنامه‌ریزی کنید.

هزینه سفر زمینی با تور به گرجستان

فاصله کم گرجستان با ایران باعث شده که امکان سفر زمینی و از طریق اتوبوس نیز برای این کشور وجود داشته باشد. هزینه سفر با اتوبوس به این کشور حدود یک سوم هزینه پرواز است و حدود ۲۰ ساعت طول می‌کشد. حال اگر از سفر زمینی با تور به گرجستان بهره ببرید، باز هم از هزینه سفر کاسته می‌شود. در این حالت هزینه کلی تور به‌همراه تهیه بلیط، رزرو هتل و... محاسبه شده و به اطلاع شما می‌رسد. قابل توجه است که ورود به خاک گرجستان با هدف گشت‌وگذار نیازی به تهیه ویزا ندارد، پس هزینه سفر با تور هوایی گرجستان نیز نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین‌تر است.

هزینه سفر زمینی با تور به ارمنستان

ایروان، پایتخت ارمنستان شهری است که با استان آذربایجان ایران مرز مشترک دارد. این نزدیکی باعث شده که امکان سفر با اتوبوس به ارمنستان وجود داشته باشد. همچنین هزینه سفر زمینی با تور به ارمنستان به‌ دلیل نزدیکی بُعد مسافت بسیار پایین است. علاوه‌بر این سفر با تور به ارمنستان هزینه‌های اضافی مربوط به اجاره خودرو و حمل و نقل را ندارد. نکته خوشحال کننده در مورد سفر به ارمنستان، عدم نیاز به ویزا توریستی است. این موضوع هزینه سفر را پایین می‌آورد و نیازی به طی کردن مراحل برای دریافت ویزا ارمنستان ندارید. البته پرداخت هزینه‌هایی مانند عوارض خروج از کشور و تهیه بیمه مسافرتی قبل از سفر ضرورت دارد.

هزینه سفر زمینی با تور به ارمنستان

مقایسه هزینه تور زمینی ارمنستان و گرجستان

تورهای زمینی با وجود طولانی بودن، می‌توانند لذت مسیر و دیدن مناظر را به مخاطبان خود هدیه دهند. نکته حائز اهمیت، قیمت تور زمینی است که تفاوت زیادی با تور پروازی دارد. تورهای زمینی باوجود طولانی بودن می‌توانند برای سفرهای گروهی و دوستانه بسیار مناسب باشند. اگر سفر زمینی با تور را انتخاب می‌کنید، مطمعناً از هزینه‌های سفر شما کاسته می‌شود. ارمنستان و گرجستان از جمله کشورهایی هستند که امکان بازدید از آن‌ها با تور زمینی وجود دارد.

ورود به خاک هر دو کشور نیازی به دریافت ویزا ندارد و تنها با پرداخت هزینه بیمه نامه مسافرتی و عوارض جاده‌ای می‌توان به آن‌ها رسید. به‌طور کلی قیمت تور تفلیس گرجستان نسبت به تور ایروان ارمنستان، کمی بالاتر است و این موضوع به ‌دلیل بُعد مسافتی آن‌ها است. لازم به ذکر است که هزینه سفر به ایروان و باتومی با تور، نسبت به کشورهایی که نیاز به ویزا برای ورود دارند، قابل مقایسه نیست.

قیمت تور زمینی ارمنستان و گرجستان به چه چیزهایی وابسته است؟

انتخاب تور به‌عنوان روش سفر گزینه هوشمندانه و مقرون به‌ صرفه‌ای است؛ اما تورهای مختلف نیز هزینه‌های متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال تور uall باتومی، به‌دلیل بهره بردن از هتل‌های با درجه uall قیمت بالاتری دارد. از جمله عواملی که قیمت تورهای این دوکشور را تحت تاثیر قرار می‌دهند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان اقامت در هتل

  • امتیاز هتل

  • فصل سفر (قیمت سفر در زمستان و روزهای غیرتعطیل کاهش می‌یابد)

  • تاریخ سفر(قیمت تور بعد از تعطیلات کریسمس و رسمی کاهش می‌یابد).

قیمت تور زمینی ارمنستان و گرجستان

سوالات متداول

  • هزینه سفر با تور زمینی به ایروان بیشتر است یا تفلیس؟

به‌طور کلی سفر به کشورهای اروپایی نسبت به آسیا، به‌ دلیل بُعد مسافت بیشتر است. به‌همین دلیل سفر به تفلیس کمی از سفر به ایران هزینه بیشتری را دربر می‌گیرد.

  • هزینه سفر زمینی و هوایی به ارمنستان و گرجستان چقدر با هم متفاوت است؟

سفر زمینی حدود ۳۰٪ هزینه سفر هوایی را دارد.

  • ارزان‌ترین روش برای سفر به گرجستان و ارمنستان چیست؟

سفر با تور لحظه آخری، به ‌دلیل تخفیف‌هایی که برای آن در نظر گرفته می‌شود بسیار ارزان است.

کد خبر: ۲۸۵٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha