۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۸
یکسال اخیر قوی ترین دوره شورای شهر گرگان از بُعد نظارتی بودیم
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر گرگان:

یکسال اخیر قوی ترین دوره شورای شهر گرگان از بُعد نظارتی بودیم

گرگان- مقسم، رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر گرگان گفت: شورای شهر گرگان در یکسال گذشته قوی ترین دوره از بُعد نظارتی و مطالبه گری را طی ادوار گذشته تجربه کرد.

حجت مقسم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با ورود سید النگی به عنوان شهردار و ارائه برنامه از سوی وی نتیجه این شد که گرگان به سمت شهر خلاق و هوشمند برود.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان افزود: زیرساخت شهر هوشمند با اجرای پروژه فیبر نوری که شهرداری نقش اساسی در ایجاد آن داشت به وجود آمده است.

وی ادامه داد: عقب ماندگی از پروژه های نیمه تمام و وعده داده شده، نقدی است که برخی از اعضای شورا به تیم شهرداری دارند.

مقسم معتقد است شورای شهر گرگان در یکسال گذشته قوی ترین دوره از بُعد نظارتی و مطالبه گری را طی ادوار گذشته تجربه کرد اما اقدامات انجام شده به خوبی منعکس نشده است.

وی با اشاره به ضعف جذب سرمایه گذار برای توسعه شهر گرگان، گفت: ایجاد فضای امن برای سرمایه گذار تنها برعهده شورا و شهرداری نیست و باید سایر دستگاه ها نیز همکاری کنند.

وی تدوین طرح بلند مرتبه سازی، معافیت ۱۰۰ درصدی برای احیای ساختمان‌ها در بافت فرسوده و بافت تاریخی، افزایش صرفا ۱۰ درصدی بهای عوارض به منظور حمایت از تولید مسکن، راه اندازی اولین پاتوق دخترانه با مشارکت دستگاه‌ها در شمال کشور، تعامل با سایر دستگاه ها، راه اندازی مرکز شوق زندگی برای زنان بد سرپرست و کودکان کار و بازگشایی برخی معابر مانند معبر طبیعت را از جمله اقداماتی برشمرد که در این دوره از شورا محقق شده است.

کد خبر: ۲۸۴٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha