۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
کمبود سیمان در استان بوشهر برطرف شود/ لزوم تامین نیاز داخل
استاندار بوشهر:

کمبود سیمان در استان بوشهر برطرف شود/ لزوم تامین نیاز داخل

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم نظارت مناسب بر تولید و توزیع سیمان، گفت: نگرانی‌های مردم بابت کمبود سیمان در استان بوشهر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر شاهد کمبود سیمان در جامعه هستیم که باید نظارت مناسبی بر تولید و تزیع سیمان در استان صورت گیرد.

وی نظارت و بازرسی ویژه در بازار سیمان را ضروری دانست و ادامه داد: باید با هرگونه تخلف در این عرصه برخورد شود و پروانه افرادی که اقدام به عرضه سیمان خارج از شبکه توزیع می‌کنند باطل شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عرضه و توزیع سیمان در استان بوشهر باید همراه با حواله مصرف کننده باشد خاطرنشان کرد: تامین سیمان مورد نیاز پروژه‌های عمرانی استان از جمله طرح راه‌آهن، سدها و . . . باید مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت سه کارخانه تولید سیمان در استان بوشهر بیان کرد: این تولیدکنندگان در صورتی مجاز به صادرات هستند که سهم شش هزار و ۶۰۰ تنی نیاز داخلی را تامین کنند.

گراوند با اشاره به اینکه کارخانه‌های سیمان استان بوشهر با همکاری در تامین نیاز داخل باعث فروکش عظش بازار می‌شوند، افزود: نظارت و بازرسی از تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر باید تشدید شود.

کد خبر: ۷۶٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha