۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
ذخیره‌سازی مرغ موردنیاز بازار استان بوشهر/ شکر به مقدار کافی در انبارهای استان بوشهر ذخیره‌سازی شده است
رئیس سازمان صمت بوشهر:

ذخیره‌سازی مرغ موردنیاز بازار استان بوشهر/ شکر به مقدار کافی در انبارهای استان بوشهر ذخیره‌سازی شده است

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه نهاده‌های دام و طیور به‌اندازه کافی وجود دارد گفت: در خصوص ذخیره‌سازی مرغ موردنیاز استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته است و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین حسینی روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: شکر به مقدار کافی در انبارها ذخیره‌سازی شده است و شکر موردنیاز استان تا پایان ماه مبارک رمضان باقیمت دولتی در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ذخیره‌سازی کالاهای موردنیاز به‌اندازه کافی در استان خبر داد و گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۲۷ پروژه صنعتی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: این واحدها در زمینه‌های تابلو برق، ساخت کالاهای بتنی، درهای ضد سرقت، کیسه‌های پلاستیکی یک‌لایه پلی‌اتیلن، ظروف آشپزخانه سرامیکی و غیره هستند.

حسینی با اشاره به نقش مهم طرح‌های تولیدی و صنعتی در تولید، اشتغال و صادرات استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر در عرصه تولید و صنعت از جایگاه مهمی برخوردار است و علاوه بر منطقه صنعتی و تولیدی پارس جنوبی، طرح‌های مهم تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف استان بوشهر فعال است و نقش مهمی در تولید، اشتغال و صادرات دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به نظارت بر بازار با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال بیان کرد: در روزهای پایانی سال ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب توزیع می‌شود.

حسینی با بیان اینکه از ۱۴ اسفند به مدت ۱۰ روز نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر برگزار و کالاهای موردنیاز مردم ازجمله برنج و روغن باقیمت مصوب عرضه می‌شود گفت: انتظار می‌رود غرفه داران کالاهای خود را با ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش قیمت عرضه کنند.

وی یادآور شد: در دیگر نقاط استان هم با توجه به اینکه فضای مستقل نمایشگاهی وجود ندارد از اداره‌های صنعت، معدن و تجارت خواسته‌شده در صورت امکان از ظرفیت اتاق اصناف و اتحادیه‌ها برای برگزاری نمایشگاه بهاره استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۱۴۳ جواز برای ایجاد واحدهای صنعتی در ۱۰ ماه امسال صادرشده افزود: پیش‌بینی سرمایه‌گذاری این واحدهای صنعتی ۱۳۱ هزار میلیارد ریال و ایجاد شغل برای چهار هزار و ۴۶۰ نفر است.

حسینی با بیان اینکه بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین برای تنظیم و کنترل بازار نظارت‌ها و گشت‌های مشترک افزایش یافت اضافه کرد: در ۱۰ ماهه گذشته دو هزار ۸۱۱ گشت مشترک صورت گرفت که نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته تعداد این گشت‌ها ۵۳ مورد افزایش‌یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه در رسیدگی به شکایت مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر جزو استان‌های برتر کشور است خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ابزار گزارش تخلفات سامانه تلفنی ۱۲۴ است.

کد خبر: ۴٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha