۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
افتتاح پروژه ۲۷۰ میلیون یورویی ذخیره سازی نفت در قشم
۱۲ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم به بهره برداری می رسد

افتتاح پروژه ۲۷۰ میلیون یورویی ذخیره سازی نفت در قشم

قشم- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح فاز نخست پروژه ذخیره سازی نفت و فرآورده های نفتی (بانکرینک) با سرمایه گذاری ۲۷۰ میلون یورویی بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان خبر داد.

کیهان عباسیان در گفت وگو با بازار بیان داشت: این پروژه بسیار مهم حوزه نفت که زمینه اشتغال پایدار برای ۱۱۰ نیروی کار از جمله بومیان جزیره قشم را به همراه دارد، توسط شرکت سرمایه گذاری صنعت  نفت قشم سرمایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: ۱۱ پروژه دیگری که مجوز فعالیت آنها توسط معاونت حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم صادر شده است نیز با یک هزار و ۸۶۷ میلیار ریال سرمایه گذاری، شرایط اشتغال ۲۳۰ نیروی جویای کار را فراهم می کند.

به گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم بسته بندی آب آشامیدنی ، دو شرکت تولید ماهی خشک، انواع قهوه فوری، انواع عطر و ادکن، دو شرکت در زمینه تولید طلا و جواهر، بسته بندی مواد غذایی، زغال، سایت پسکرانه شهید رجایی و بسته بندی چای ۱۱ پروژه دیگری هستند که در ایام دهه فجر افتتاح می شوند.

بنا به این گزارش، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۳۶ طرح مهم صنعتی، اقتصادی و گردشگری با سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیون یورویی و بیش از چهار هزار میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۴٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha