۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
پیام تسلیت مدیرعامل شستا در پی شهادت جانسوز رئیس‌جمهور جهادی و جمعی از خادمان دلسوز ملت ایران

پیام تسلیت مدیرعامل شستا در پی شهادت جانسوز رئیس‌جمهور جهادی و جمعی از خادمان دلسوز ملت ایران

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهور جهادی، مخلص و محبوب در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش بازار، عارف نوروزی با صدور پیامی شهادت آیت الله دکتر رئیسی رئیس‌جمهور مخلص و مردمی ایران را محضر مبارک رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی و مردم داغدار ایران تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَالً صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

شهادت رئیس‌جمهور جهادی، مخلص و مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی و جمعی از همراهان گرانقدرشان در پی سانحه سقوط بالگرد موجب تأثّر و اندوه فراوان گردید.

بی‌شک مدیریت خستگی‌ناپذیر و جهادی این خادم الرضا(ع) و یار باوفای ولایت و دلسوز صمیمی ملت برای حل مشکلات کشور و مردم با حضور در میدان برای بررسی عملکرد مدیران و پیگیری اقدامات ، به عنوان الگویی جاودان در تاریخ خواهد ماند و بی‌شک همین روند و مرام علوی خدمت به ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار با قدرت و بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

هرچند شهادت رئیس جمهور محبوب، مخلص و جهادی و جمعی از همراهان ارجمندشان خسران بزرگی برای ملت بزرگ ایران و کشور عزیزمان محسوب می‌شود ولی خللی در اراده‌ی مردم در ادامه راه پرشکوه و نورانی امام (ره) ، مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ و پرتلاش کارکنان ، کارگران و مدیران شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) این ضایعه مؤلمه و جانسوز را به محضر امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع معّزز تقلید و ملت بزرگ ایران و بازماندگان مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ملت شریف ایران و خانواده‌های ارجمند شهدای این حادثه بزرگ و دردناک صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

عارف نوروزی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا)

کد خبر: ۲۸۸٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha