۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
مستندات ۵۰ شرکت تولیدی زنجان به جشنواره مسئولیت اجتماعی ارسال شد
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

مستندات ۵۰ شرکت تولیدی زنجان به جشنواره مسئولیت اجتماعی ارسال شد

زنجان- رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: ۵۰ شرکت و واحد تولیدی فعال در این استان، ‌مستندات خود را برای شرکت در نخستین جشنواره مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها ارسال کردند.

به گزارش بازار و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان،صمد یوسفی اصل گفت: ۵۰ شرکت و واحد تولیدی فعال در این استان، ‌ مستندات خود را برای شرکت در نخستین جشنواره مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها ارسال کردند.

وی ابراز کرد: مسئولیت اجتماعی یک جنبش نوظهوری است که به دنبال وارد کردن فاکتورهای محیطی و اجتماعی در تصمیمات تجاری شرکت‌ها، استراتژی تجاری و حسابداری آنها با هدف افزایش عملکرد اجتماعی و محیطی در کنار ابعاد اقتصادی است.

ئیس اتاق بازرگانی زنجان، به اهداف کلی برگزاری نخستین جشنواره مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سازمانها در استان اشاره کرد و اظهار داشت: تدوین شاخص‌های مربوط به عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها در استان، تاثیر غیرمستقیم و کمک به ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی مردم و افزایش رفاه و مطلوبیت اجتماعی از طریق هدفمندسازی بودجه های اجتماعی شرکت ها از جمله این اهداف است.

یوسفی اصل، گفتمان سازی مسئولانه و آگاهی بخشی نسبت به سطوح مسئولیت اجتماعی به مدیران و فعالان صنعتی و اجتماعی، آموزش و تقویت مشارکت اجتماعی مردم و مطالبه گری در قالب نقش های شهروندی، استاندارد کردن فعالیت های اجرایی دستگاه ها در موضوع طرح با توجه به ارسال دستورالعمل ها و چک لیست های ارسالی دبیرخانه دائم را از دیگر اهداف این جشنواره ذکر کرد.

وی با اشاره به اهداف کاربردی و آموزشی جشنواره نیز خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد گذشته در حوزه مسئولیت اجتماعی و ارائه تصویر روشنی از وضع موجود، ارائه آموزش‌های کاربردی جهت ارتقای کمی و کیفی عملکرد مسئولانه با هدف نیل به وضعیت مطلوب در سال های آینده از اهداف کاربردی و آموزشی این جشنواره است.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره‌ نشان مسئولیت اجتماعی استان زنجان که قرار بود ۳۱ اردیبهشت سال جاری با حضور شرکت ها، دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد.

کد خبر: ۲۸۸٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha