۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
فضای امیدبخش اقتصادی جلسه امروز هیات دولت؛ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم
سخنگوی اقتصادی دولت:

فضای امیدبخش اقتصادی جلسه امروز هیات دولت؛ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

سخنگوی اقتصادی دولت در تشریح فضای اقتصادی جلسه صبح امروز هیات دولت، گفت: فضای اقتصادی جلسه صبح امروز هیات دولت امیدبخش بود و به حمدالله مشکلی در تامین کالاهای اساسی و سوخت نداریم.

به گزارش بازار، «سیداحسان خاندوزی» سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم در گفت‌وگویی ضمن تشریح فضای اقتصادی جلسه صبح امروز -۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- هیات دولت، گفت: جلسه فوق‌العاده هیات وزیران ۷ صبح به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرارِ بدون خستگی و با پشتکار در اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود در این جلسه ارایه کردند.

وی افزود: وزرای امور اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی، گزارشی از آخرین وضعیت مجموعه تحت نظارت خود ارایه کردند و به حمدالله چه در تامین کالاهای اساسی، حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و مالی، مشکلی در تامین و ارایه خدمات وجود ندارد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان عزیز و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر در مرحله پایانی حوزه اجرای بانک‌ها باشد نیز امروز ادامه خواهد یافت.

خاندوزی ادامه داد: به لحاظ گزارش وضعیت شاخص‌های اقتصادی شرایط با ثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی است و البته مقرر شد که کمیته ستاد اقتصادی دولت به شکل روزانه این پایش مستمر را تا پایان دوره ماموریت این دولت بدون ساعتی خلل، به شکل روزانه ادامه دهد. گزارش‌ها به معاون اول ارایه خواهد شد و در صورت نیاز به تدابیر فوریتی، ‌ این اتفاق رخ خواهد داد و به حمدالله فضای اقتصادی جلسه صبح امروز هیات وزیران امیدبخش بود.

کد خبر: ۲۸۸٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha